De startnummers en hardloopshirts voor de Cascaderun, Unicef Kinderloop en de GigaG Cascaderun kun je ophalen op zaterdag 6 april a.s. tussen 9.00 – 17.00 uur in de Burgerzaal van het Gemeentehuis aan het Raadhuisplein 1 te Hoogeveen.
Op deze dag wordt ook de mogelijkheid geboden om je startnummer over te dragen, ingevoerde gegevens te wijzigen of de te lopen afstand te wijzigen. Je kunt je daarvoor, nadat je je startnummer en shirt hebt afgehaald, melden bij het servicepunt in de Burgerzaal. Hier staan vrijwilligers klaar om de gewenste mutaties in het computersysteem door te voeren. Ook is hier de mogelijkheid om de naam op het startnummer aan te passen en hardloopshirts van vorige Cascaderun edities te kopen.
Voor degenen die op zaterdag 6 april a.s. verhinderd zijn, worden de volgende mogelijkheden aangeboden:
- Cascaderun deelnemers: de startnummers en shirts kunnen ook op zondag 14 april a.s. tussen 10.00 - 12.30 uur, worden afgehaald in de Burgerzaal van het Gemeentehuis. In verband met de grote drukte op 14 april raden we je aan de startnummers en shirts, indien mogelijk, al op 6 april af te halen.
- Unicefloop deelnemers: de startnummers en shirts kunnen ook worden afgehaald op woensdag 10 april a.s. tussen 14.00 en 17.00 uur in de Burgerzaal van het gemeentehuis in Hoogeveen.
De startnummers voor de bedrijventeams worden afgehaald door de contactpersoon of door zijn of haar plaatsvervanger. Lopers die meedoen in een bedrijventeam kunnen hun startnummer niet zelf afhalen.