De vereniging heeft door zijn omvang echt behoefte aan een aanspreekpunt m.b.t. materiaal. Wij doen daarom als bestuur een dringend verzoek aan jullie om alleen of samen deze belangrijke taak op je te nemen. Dit kan opgepakt worden door een lid/leden of een of meerdere ouders.
Activiteiten aanspreekpunt materiaalbeheer:
· Verzorgen, controleren, onderhouden van het materiaal.
· Onder zijn/haar beheer van materiaal is: volleyballen, ballenkarren, VOLEVO-hok, tablets, ballenwagens, vlaggen, ballentassen, beachvolleybalnetten, trainingsmateriaal, geluidsinstallatie en kasten in de sporthal (inhoud en goed afsluitbaar).
· Contacten onderhouden met de beheerders van de sporthal inzake eventuele mankementen.
· Zorgt voor overzichtelijke materiaalruimtes.
· Aanspreekpunt voor leden.
· Doet voorstellen aan het bestuur inzake aanschaf van materiaal.
Tijdsbeslag functie materiaalbeheerder:
Begin en eind van het seizoen een piek. Af en toe contact met de beheerder van de sporthallen en controle m.b.t. aanwezigheid materiaal.
Heb je interesse of heb je vragen, stuur een berichtje naar
bestuur@volevo.nl