Storing? Bel de helpdesk van uw provider
Vorige week hebben we een eerste grote storing gehad op ons netwerk. Vervelend natuurlijk, maar helaas horen storingen er ook bij. Van donderdagmiddag tot vrijdagnacht konden veel van onze klanten niet of nauwelijks gebruikmaken van internet, telefoon of televisie. Het bleek een complex probleem te zijn. Samen met de providers en de netwerkbeheerder hebben onze technici de storing kunnen oplossen.
Sommige mensen hebben nadat de storing was verholpen toch nog last gehad van apparatuur die niet goed wilde opstarten. De telefoonlijnen bij de providers stonden roodgloeiend. We hebben gehoord van een aantal klanten dat de helpdesk van hun provider vaak moeilijk bereikbaar is. Hier wordt aan gewerkt.
Het komt regelmatig voor dat mensen bij problemen of vragen over hun glasvezelaansluiting rechtstreeks bellen met de coöperatie. Wij willen u adviseren om altijd te bellen met de helpdesk van uw provider. Zij zijn verantwoordelijk voor een correcte werking van uw verbinding en apparatuur en zij kunnen u ook helpen als er een probleem optreedt.
TriNed Telefoon: 0880 803030
Fiber Telefoon: 020 - 760 50 40 WhatsApp : 06- 86 82 15 80
Stipte Storingsdienst: 0800 - 024 7477 24 Algemene vragen: 0320-29 44 44
|