Een supersnel 2020!
In onze nieuwsbrieven heeft u het afgelopen jaar regelmatig kunnen lezen over de professionaliseringsstappen die we hebben gemaakt. Het gaat goed met de kwaliteit en stabiliteit van het glasvezelnetwerk. We voeren regelmatig updates uit om het kwaliteitsniveau hoog te houden.
We hebben het afgelopen jaar kortom veel aandacht gehad voor kwaliteit. We hebben diverse klanttevredenheidsonderzoeken uitgevoerd en zijn met de verbeterpunten die daaruit naar voren kwamen aan de slag gegaan. Ook hebben we regelmatig klanten geholpen met het oplossen van hun wifi problemen. Meestal worden deze problemen helemaal niet veroorzaakt door de glasvezel of de provider. Het heeft bijna altijd te maken met de plek van het modem, storende signalen die de wifi in de weg zitten of het gebruik van verkeerde kabels. Dat hebben we bij veel mensen kunnen oplossen, samen met onze partner JeeWee voor uw PC.
Daarnaast hebben we een informatieavond georganiseerd bij Expert in Beilen die geheel in het teken stond van de FRITZ!Box. Het afgelopen najaar hebben we samen met onze providers Fiber, Stipte en TriNed vijf servicebijeenkomsten georganiseerd op verschillende locaties in Midden-Drenthe. In Witteveen, Beilen, Wijster, Hoogersmilde en Zuidveld konden onze klanten rechtstreeks spreken met medewerkers van de providers. Het doel was om vragen te beantwoorden, informatie te geven en eventuele problemen direct aan te pakken. Daar kijken we positief op terug. We overleggen samen met de providers of we in de toekomst opnieuw een soortgelijke serviceweek gaan organiseren.
Ook voor 2020 staat de kwaliteit van de dienstverlening vanzelfsprekend hoog op de agenda. Wij wensen u een supersnel 2020!
|