Wordt dit bericht niet goed weergegeven? Bekijk hem dan hier. |
Beste ,Eenmalige mailing naar ál onze klanten, waarom?We vinden het belangrijk dat al onze klanten op de hoogte blijven van belangrijke ontwikkelingen. Ook klanten die geen nieuwsbrief ontvangen. Daarom sturen we deze eenmalige mailing, waarbij we graag de volgende drie onderwerpen onder je aandacht brengen:
1. Let op: bereid je nú voor op Google Analytics 4!In het najaar van 2020 introduceerde Google het nieuwe Google Analytics 4, ook wel afgekort als GA4. Deze nieuwe tool vervangt het oude Universal Analytics (UA). De standaard voor digitale analysemetingen in Google Analytics. Vanaf 1 juli 2023 is het nieuwe GA4 dé standaard. Het oude Universal Analytics verwerkt vanaf die datum geen nieuwe gegevens meer. Je kunt nog wel oudere gegevens inzien. Wat kan ik verwachten?Vanaf mei 2022 gaan we je webshop of website van CM Specialist koppelen aan het nieuwe Google Analytics 4. Wanneer het oude Analytics vervalt in juli 2023, heb je in ieder geval al 1 jaar data kunnen verzamelen met het nieuwe GA4. Heb je een onderhoudscontract bij ons? Dan gebruiken we voor het koppelen 25 minuten van je supporturen. Maak je geen gebruik van een onderhoudscontract? Dan ontvang je hiervoor een factuur. Meer weten? Lees alles over deze transitie van UA naar GA4 op ons blog. |
![]() |
Maar, ik wil helemaal niet naar GA4Wil je niet dat wij UA voor je omzetten of wil je helemaal geen Google Analytics? Laat dit dan weten vóór 1 mei 2022. Anders worden de werkzaamheden ingepland en uitgevoerd. Let goed op! Zonder Google Analytics 4 heb je vanaf 1 juli 2023 geen actuele gegevens meer en kun je:
2. Klantenportaal van CM SpecialistBegin dit jaar hebben we in onze nieuwsbrief laten weten dat je nu toegang hebt tot het klantenportaal van CM Specialist. Heb je nog niet eerder ingelogd bij https://klanten.cmspecialist.nl/ volg dan onderstaande instructies bij "Wachtwoord aanvragen en inloggen". |
![]() |
Wachtwoord aanvragen en inloggenIedere klant van CM Specialist met een actief onderhoudscontract heeft toegang tot het klantenportaal. Aanmaken wachtwoord:Stap 1: Ga naar: https://klanten.cmspecialist.nl/. Kun je niet inloggen met ? Dan is het e-mailadres niet gekoppeld aan het klantenportaal of heb je geen actieve contracten lopen. ![]() |
Uitbreidingen klantenportaal in 2022We blijven sleutelen zodat je nog meer inzage hebtIn het klantenportaal heb je nu inzicht in je supporturen, notities, domeinnamen en lopende contracten. Wat kun je nog meer verwachten?Inzage in:
3. Check jij je supporturen wel?Via het klantenportaal van CM Specialist kun je onder andere de status van je supporturen checken. Het is belangrijk om dit in de gaten te houden, want supporturen kunnen snel verbruikt zijn. Zit je over je uren heen?Zit je over je gratis of ingekochte supporturen heen, dan worden er automatisch steeds 2 supporturen op je account bijgeschreven. Hierover ontvang je 5% korting. Kies je liever voor support op uurtarief, dan horen we dat graag. Log in bij https://klanten.cmspecialist.nl/ om je supporturen te checken. |
CM Specialist
|
|||||
Inschrijven of uitschrijven voor de nieuwsbrief. |