Afbeelding
Informatie van Eemshaven.info

Nieuwsbrief 05 - 2018

Geacht Eemshaven.info-lid,

Het ondersteunen van startups en bedrijven in de Eemsdelta met een groot netwerk, kennisuitwisseling maar ook met huisvesting. Businessplatform Eemshaven.info en ook de Economic Board Groningen zijn daar nauw bij betrokken. U leest er alles over in alweer de vijfde nieuwsbrief van dit jaar. Een nieuwsbrief die weer boordevol staat met bedrijfsinformatie van onze leden.

Het verschil tussen huur, lease en shortlease. Een app die vaststelt of de juiste slang wordt toegepast bij bepaalde bedrijfsprocessen in de chemie, petrochemie of de opslag en overslag. Een sensor onder je bureaustoel die aangeeft op welke wijze je rug en nekspieren kunt trainen. Maar ook lees je meer over een uitdagende zeskamp, midzomernachtzeilen of vergaderen in een theater. Kortom een breed scala aan bedrijfsnieuws in de vijfde nieuwbrief van Eemshaven. Info.

Noteer alvast in uw agenda. Voor de zomervakantie zij er nog 3 activiteiten voor onze leden: 12 juni Masterclass G5 Groningen, 21 juni netwerkbijeenkomst Evenementenhal Delfzijl, 11 juli Eemsdelta Bedrijvengolftoernooi en Clinic. Aansluitend de Eemshaven.info zomerborrel en barbecue aan de boorden van het Schildmeer.
 

Nieuwe leden

De afgelopen maand mochten wij de volgende nieuwe leden verwelkomen:

  • Star Group Nederland BV
  • MEDCH
  • ICS Cool Energy
  • De Groene Fiscalist
  • Emmtec Services
 

In deze nieuwsbrief treft u informatie aan van:

Boven

Startup Community Delfzijl
Lees meer...


Acacius
Pro-actieve ICT-partner
Lees meer...


Alert
Ontmoet elkaar eens op een andere manier
Lees meer...


Delftechniek
Polichlo Safety & More
Lees meer...


Economic Board Groningen
Nieuws
Lees meer...


Eemshotel
Nieuwe toegangsbrug
Lees meer...


f.a.x. Translations
Voor al uw vertalingen
Lees meer...


FC Groningen
Sportbase preferred supplier
Lees meer...


Imbema Cleton
De Flamingo app van Unishore
Lees meer...


Interoffice
Industrie kiest voor Interoffice Document Solutions
Lees meer...
 

Immens
Vacature manager bedrijfsvoering
Lees meer...


Mark Klimaattechniek
Industrieterrein gekocht
Lees meer...


Ortageo
Ingenieurs samen verder als Ortageo
Lees meer...


Peutz
EGOLF harmonisatiecursus
Lees meer...


Prokan
Bewegend zitten
Lees meer...


Straetus
Winnaar NFV Franchise Trofee
Lees meer...


The Student Hotel
Zakelijke overnachtingen
Lees meer...


SV Benefits
Stelt zich voor
Lees meer...


Tekenstudio Reinoud Bekkema
Primeur
Lees meer...


Theater de Molenberg
Zaalverhuur
Lees meer...


Van der Valk Groningen
Activiteiten
Lees meer...


Yspeert
Academy Ondernemingen
Lees meer...


Zeilcharter de Willem Jacob
Midzomernacht en meer activiteiten
Lees meer...

Startup Community in Delfzijl opgericht - Volgende stap is een ‘kleintje’ Big Building


startup

Afgelopen week is de Community Ondernemerschap Eemsdelta opgericht. Met deze community gaan we startups en bedrijven in Delfzijl en omstreken ondersteunen. Hoe? Met een groot netwerk, kennisuitwisseling, maar ook met huisvesting. Doel van deze community is om ondernemende studenten en startende ondernemers in Noord-Groningen met elkaar in contact te brengen en een plek te bieden waar ze met elkaar kunnen ondernemen. De Economic Board Groningen ondersteunt de community.



De nieuwe community wil startups op weg helpen en bedrijvigheid in Delfzijl stimuleren. Het bestuur van de stichting bestaat uit Erik Poelstra, Arnold en Karla Wielenga. Arnold en Karla zijn eigenaar van netwerkorganisatie Eemshaven.info en hebben een groot netwerk opgebouwd in de Eemsdelta regio. Erik Poelstra is eigenaar van Maalwerk Koffie. “We willen ervoor zorgen dat startende bedrijven in deze regio kunnen groeien”, aldus Erik. “Er is veel kennis en expertise aanwezig in Delfzijl en omstreken. Met de stichting proberen we dit samen te brengen op één plek, zodat veel huidige en ook nieuwe ondernemers hiervan kunnen profiteren. De nieuwe starterscommunity biedt advies en praktische hulp. Ook gaan we events organiseren waar sprekers hun kennis delen over thema’s waar vanuit de beginnende ondernemers vraag naar is.”

De volgende stap: betaalbare huisvesting
De stichting is nu opgericht. De volgende stap is het creëren van een eigen plek waar de startups kunnen werken. De Eemsdelta heeft veel te bieden. Maar een plek speciaal voor startende bedrijven is er nog niet. Erik woont in Delfzijl en wil voor zijn eigen bedrijf graag een locatie in Delfzijl openen. “We zoeken nu naar de meest geschikte locatie voor betaalbare werkplekken en kantoorunits. Hierover zijn we in gesprek met een aantal partijen. Ik verwacht dat we binnenkort meer nieuws hebben!” Ralph Steenbergen, bekend van de Big Building en initiatiefnemer van het pop-up warenhuis De Grote Roltrap in de stad Groningen, is als expert namens de EBG betrokken bij dit nieuwe initiatief. Na Delfzijl is Bedum aan de beurt.

Meer weten? Stuur dan een e-mail naar info@ebgn.nl of Eemshaven.info


Naar boven

Straetus Nederland winnaar NFV Franchise Trofee 2018!

straetus

Recentelijk is Straetus de winnaar geworden van de NFV Franchise Trofee 2018. De prijs werd uitgereikt door Annemarie van Gaal ondernemer en investeerder en Boris van der Ham, voorzitter NFV.
 
De NFV Franchise Trofee is dè vakprijs voor franchiseformules. De Trofee wordt sinds 2004 ieder jaar uitgereikt en geeft erkenning op het gebied van samenwerking, kwaliteit en winstgevendheid. 

Straetus Nederland is met zijn onderscheidende en klantvriendelijke manier van incasseren, de formule in debiteurenbeheer en incasso. Samen met hun circa 31 franchisenemers beheren zij op een ondernemende, transparante en persoonlijke manier debiteuren. Dat maakt hun de winnaar van 2018!


Naast Straetus waren ook Kaldi koffie & thee en Vital4Skool genomineerd voor de NFV Franchise Trofee. Leden en niet-leden van de NFV nomineren hun beste franchiseformule. Hieruit volgen de 3 genomineerden met de meeste stemmen. De genomineerden hebben zichzelf 12 april jl. aan de vakjury gepresenteerd. Op basis hiervan heeft een vakjury 50 punten, verdeeld over de genomineerden, toegekend. Vanavond zijn er promotiefilmpjes van de genomineerden getoond en hebben de leden de andere 50 punten toegekend. Deze combinatie van stemmen heeft Straetus  tot uiteindelijke winnaar gemaakt.

Klikt u hier voor een promotiefilmpje.

Straetus Debiteurenbeheer & Incasso heeft 32 vestigingen door heel Nederland en voor de provincie Groningen en (sinds kort) Drenthe kunt u terecht bij het kantoor van Janet Boxmeer-Bos

Voor meer informatie kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen.


Naar boven

FC Groningen - Sportbase preferred supplier FC Groningen

fcgroningen


Sportbase is de preferred medical supplier geworden van de Trots van het Noorden: FC Groningen. Sportbase levert producten aan alle elftallen van FC Groningen voor de optimale voorbereiding, de uiterste prestatie en het beste herstel. Sportbase is onderdeel van Medicc Sports International. 

Commercieel Directeur Robbert Klaver van FC Groningen en Sales en Marketing Director Robert Wayper van Medicc Sports International zijn blij met de samenwerking. "Sportbase helpt onze voetballers zich zo goed mogelijk voor te bereiden op het leveren van optimale prestaties en vervolgens zo goed en gezond mogelijk weer te herstellen. We kijken dus uit naar de samenwerking", geeft Robbert Klaver aan.



Trots
Ook Robert Wayper is trots op de samenwerking: "We maken momenteel mooie stappen met Sportbase. In september 2018 zal de nieuwe webshop Sportbase.com live gaan en we willen onze marktpositie verder uitbouwen. De samenwerking met FC Groningen helpt daar uiteraard in mee".


Naar boven

Groningen Seaports en Pipelife ontwikkelen infrastructuur voor groene waterstof

groningenseaports

Groningen Seaports en Pipelife hebben een samenwerkingsovereenkomst getekend om de infrastructuur voor het transport van groene waterstof aan te leggen in de haven van Delfzijl en in de Eemshaven. Hiermee zet het Groningse havenbedrijf een belangrijke stap in de verdere ontwikkeling van de infrastructuur voor waterstof in haar industriegebied. In eerste instantie zal vier kilometer aan infrastructuur worden aangelegd. Het doel is om binnen een jaar tijd de leiding te realiseren.
 


De aan te leggen infrastructuur gaat waterstof gemaakt met duurzame energie uit windmolens en zonneparken (groene waterstof) naar bedrijven die actief zijn in de chemie en industrie in de regio Groningen transporteren. Door het gebruik van kunststofbuizen is onder andere een aanzienlijke kostenreductie op het transport te realiseren.
 
Pipelife levert de buizen en Groningen Seaports zorgt voor de aanleg. Waterstof kan een belangrijke oplossing bieden voor de problemen die fluctuaties in het (groene) energieaanbod met zich mee brengen. Elektriciteit (van windmolens) kan omgezet worden naar moleculen en opgeslagen als waterstof. Waterstof kan op haar beurt weer omgezet worden naar grondstof of brandstof voor diverse chemie- en industriële bedrijven.


Cas König, directeur van Groningen Seaports: “Groene waterstof biedt een grote kans de Groningse economie duurzamer en toekomstbestendiger te maken. Groningen Seaports wil een vooraanstaande rol spelen in de energietransitie van de regio. Wij verbeteren hiermee ook het vestigingsklimaat, zowel voor nieuwe als bestaande bedrijvigheid in ons gebied”.

Mark van Loon, directeur van Pipelife: “SoluForce heeft als techniek een bewezen trackrecord die we graag toepassen op het vervoer van groene waterstof. Groene waterstof heeft veel potentieel, maar is nu nog kostbaar. De voordelen van flexibele kunststofbuizen maken veel business cases met betrekking tot groene waterstof nu wel haalbaar.”
 

De verwachting is dat de opgebouwde kennis van en ervaring met het transport van waterstof ook buiten de regio toegepast zullen worden. Niet alleen worden groene waterstof en andere hernieuwbare energiebronnen steeds belangrijker voor de Nederlandse economie, het gebruik van flexibele kunststofbuizen voor het transport van waterstof en de daarbij gepaard gaande kostenbesparingen maken groene energie aantrekkelijker. .
 

SoluForce, onderdeel van Pipelife B.V., is een bewezen technologie om buizen uit flexibel composiet kunststof te fabriceren. In vergelijking met conventionele stalen buizen zijn composiet kunststofbuizen langdurig, duurzaam en veilig inzetbaar voor transport van groene waterstof onder hoge druk. Deze technologie heeft een jarenlange, bewezen trackrecord in de olie- en gasindustrie. 

---

Groningen Seaports wereldleider als Ecoport!
Groningen Seaports ontvangt donderdag 17 mei 2018 wederom het felbegeerde Ecoports-certificaat en is daarmee in de wereld de eerste haven die dit certificaat voor de zesde achtereenvolgende keer heeft ontvangen! Groningen Seaports laat hiermee zien dat zij continu milieu- en duurzaamheidsprestaties levert in haar havens (Delfzijl en Eemshaven) en haven gerelateerde bedrijventerreinen. Isabelle Ryckbost, secretaris-generaal van de Europese zeehavens organisatie (ESPO: www.espo.be), zal aanstaande donderdag het certificaat aan Cas König, directeur Groningen Seaports, overhandigen.



Duurzame stempel
Ecoports is een wereldwijd keurmerk voor duurzame havens die iedere twee jaar voortgang boeken in hun milieuprestaties. Het certificaat vervalt vervolgens ook weer na twee jaar.  Groningen Seaports krijgt het certificaat, omdat Lloyds Register (de controlerende organisatie namens ESPO) heeft geconstateerd dat het havenbedrijf vooral veel doet om duurzaamheid en milieumaatregelen in haar gebied te ontwikkelen en te waarborgen. Voorbeelden hiervan zijn de realisatie van een industriewaterleiding, een stoomleiding, een waterstofinfrastructuur, een zonnepark, windturbines, maar ook het ontwikkelen van tijdelijke natuur, natuurmonitoring en het doen van onderzoek naar hergebruik van composieten.


Trilaterale havenbijeenkomst
Groningen Seaports krijgt het certificaat tijdens een trilaterale havenbijeenkomst in Harlingen. Daar komen de havens van Duitsland, Denemarken en Nederland bij elkaar om ervaringen en projecten uit te wisselen. Deze bijeenkomst is ook ter inspiratie voor de waddenministers van deze drie landen. Minister Carola Schouten is namens Nederland aanwezig. Directeur Cas König zal, als vertegenwoordiger van de waddenhavens in Duitsland, Denemarken en Nederland, na afloop van deze bijeenkomst eveneens met deze ministers in gesprek gaan over duurzaamheid in de havens langs de Waddenzee. Vervolgens maken de ministers tijdens de ministeriële conferentie op vrijdag 18 mei afspraken over de gezamenlijke ambities voor de Waddenzee.

-----


Save the date: 23 juni open dag Eemshaven
De Eemshaven is in 2018 de spil in de aanleg van maar liefst vier windparken op zee, Google begint aan het 2e deel van haar datacenter, de bouw van de helikopterhaven staat in de startblokken, diverse bedrijven breiden uit, kortom er gebeurt erg veel in de Eemshaven en dat wil Groningen Seaports graag met u delen. Daarom organiseren we, na het overweldigende succes van 2015, op zaterdag 23 juni 2018 van 10.00 tot 17.00 uur wederom een Open Dag Eemshaven.



Het wordt een dag voor jong en oud. Centrale vertrekpunten zijn Wijnne Barends en Nijlicht. In Nijlicht vindt een informatiemarkt plaats, waar onder andere de firma’s TenneT, Lagerwey, Aldel, Rob Ubels Waddenribtochten en Theo Pouw acte de présence geven. Deze bedrijven zullen onder andere aandacht schenken aan de vacatures die er zijn of komen en geven u eveneens een doorkijkje in alle lopende en toekomstige projecten in en nabij de Eemshaven. Op het terrein van Wijnne Barends richten we een groot 'gezelligheidsplein' in voor het hele gezin met foodtrucks, springkussens, een bungee trampoline, schmink en muziek. Daarnaast rijden er voortdurend bussen rond volgens het bekende ‘hop on hop off’ systeem en de route leidt u langs allerlei bedrijven en projecten in de haven. 
 
Natuurlijk is de haven ook vanaf het water te bekijken. Zo biedt AG Ems twee gratis rondvaarten aan. Daarnaast is AG Ems het aankomstpunt van de personentrein uit Groningen. Verder wordt de hoogste windturbine van Nederland, David van de firma Lagerwey, opengesteld voor het publiek, opent het Zeemanshuis haar deuren, kun je terecht bij Restaurant Diekgat, waar ook Ron Burema RIB varen zich presenteert en ligt de Ecolution van Wubbo Ockels in de haven.
 


De Eemshaven staat zaterdag 23 juni dus bol van de activiteiten en er is voor elk wat wils! Noteer deze datum alvast in uw agenda! Wij werken ondertussen hard verder aan het programma. Houd hiervoor ook onze online kanalen in de gaten.
 

Naar boven

Acacius ICT - Een pro-actieve ICT-Partner en ontzorgde dienstverlening heeft een brede meerwaarde

acacius

Staat u er wel eens bij stil hoe belangrijk uw ICT-omgeving is voor de continuïteit van de bedrijfsvoering?Een eerste aanleiding om even stil te staan bij de ICT-omgeving is nu aanwezig....

Het van kracht worden van de AVG per 25 mei 2018 is hoe dan ook een uitgelezen aanleiding om eens kritisch naar de huidige ICT-omgeving te kijken. Over de inwerkingtreding van deze Verordening is al veel geschreven, met name over de organisatorische en procedurele kant van de Verordening. Veel van de inhoud van de AVG is echter nu al bestaande wetgeving, maar de overheid heeft straks meer mogelijkheden om op te treden bij overtreding van de Verordening. Veel ondernemingen blijken echter nog niet actief met de AVG bezig te zijn, dan wel zijn er nog niet helemaal klaar voor.

Onderbelicht zijn de technische maatregelen
Wij zijn de laatste maanden veelvuldig in contact geweest met ondernemingen die zoekende waren naar de juiste “passende technische maatregelen”, zoals deze in het kader van de AVG toegepast moeten, of kunnen, worden. De AVG spreekt alleen in algemene bewoordingen over “passende maatregelen” en wat passend is, verschilt per onderneming.

Geen onderneming of ICT-omgeving is gelijk. Op verzoek voeren we een technische Quick Scan uit, aan de hand waarvan inzichtelijk wordt wat de huidige staat van zowel de ICT-omgeving als de infrastructuur is én welke passende technische maatregelen minimaal doorgevoerd moeten worden.
 

Een goede en veilige ICT-omgeving: Bewustwording is het sleutelwoord!!!
Procedurele maatregelen en technische maatregelen?
Is dat het?
Nee, heel duidelijk niet!
Wij besteden nadrukkelijk ook tijd en aandacht om met de ondernemer in gesprek te gaan over zijn / haar onderneming, de (toekomst)visie hierop en wat dat op ICT-gebied betekent. Daarbij komen meerdere aspecten aan de orde, waaronder bewustwording op ICT-gebied en de potentiële risico’s waar ondernemingen dagelijks mee te maken krijgen.

Ondernemingen beschikken over veel bedrijfsdata en steeds meer (mobiele) apparaten komen in contact met deze bedrijfsdata. Zonder een afgestemd samenstel van passende maatregelen vindt versnippering plaats van waar de bedrijfsdata zich bevindt. Dit maakt een veilige beheersing moeilijk met een grotere kans op ongewenste verspreiding ervan.

Men is zich dat vaak gewoonweg niet bewust. Zonder passende organisatorische en technische maatregelen is het ondoenlijk om de bedrijfsdata dan veilig te beheren.

ICT: De onmisbare schakel
Waar ICT in het verleden iets was dat door een medewerker “er bij” gedaan werd, vormt het nu voor de meeste ondernemingen een onmisbare schakel in de bedrijfsvoering. Voor een groot deel van de ondernemingen is het zelfs de belangrijkste schakel. Waarom zou je er dan niet bewust en zorgvuldig mee omgaan én er goed voor zorgen?

 
De huidige ICT-omgeving “oplappen” of grondig aanpakken?
Kies voor een integrale aanpak!


Als duidelijk is geworden welke technische maatregelen de onderneming doorgevoerd wil hebben, rijst ook de vraag: Hoe?

Het is niet altijd zinvol om in oudere ICT-omgevingen en infrastructuren te gaan investeren. Noch om deze aan te sluiten bij de eigen toekomstvisie, als ook compliant te maken met de AVG. Uitgaande van een goede toekomstvisie kan een rigoureuze aanpak of een gefaseerd moderniseringstraject wellicht beter zijn.

Het is zelfs vanuit veiligheidsredenen af te raden om versnipperde, en door verschillende partijen beheerde, toepassingen in één bedrijfsnetwerk te hebben. Ook op dat vlak zorgen we voor bewustwording en geven we gemotiveerd aan waarom dat zo is en voor welke componenten dat geldt.
 
Vanuit onze visie op de AVG is maar één goede aanpak mogelijk en dat is een integrale aanpak van het ontwerp en inrichting van de ICT-omgeving. Een integrale aanpak is ook waar wij voor staan.
Een integrale aanpak, afgestemd op de werkwijze van de onderneming.
Wij verzorgen daarbij het hele traject van advies, ontwerp, installatie, implementatie en doorlopend beheer!
 

Wat kost het en wat levert het op?
Wat het zichtbaar kost is uiteraard afhankelijk van wat er moet gebeuren.

Niet zichtbare kosten, en faalkosten, spelen in bestaande / oude ICT-omgevingen vaak een grotere rol en die kunnen voor een deel geminimaliseerd worden.
 

Wat het oplevert kunnen wij duidelijk aangeven:
► Een hoge mate van beschikbaarheid van de ICT-omgeving
► Rust voor de ondernemer door onze ontzorging
► Vrijwel geen reactieve handelingen door onze pro-actieve 24/7 actieve monitoring van de kritische processen en actief beheer van de ICT-omgeving
► Een ICT-partner die meedenkt in hoe uw organisatie efficiënter kan werken
► Mogelijke besparingen op externe kosten door een efficiëntere inrichting van de ICT-omgeving


Bent u nieuwsgierig geworden wat wij voor u kunnen betekenen en wilt u meer weten?
 
We zijn altijd benaderbaar:
E-mail         : info@acacius.eu
Telefoon     : 085 043 4440

Naar boven

Mark Klimaattechniek - Industrieterrein aan de Beneden Verlaat in Veendam gekocht

mark

Mark Climate Technology heeft onlangs de naastgelegen panden van het industrieterrein aan de Beneden Verlaat in Veendam gekocht. Hiermee is het gehele industrieterrein van 8 hectare in het bezit van de fabrikant van klimaatapparatuur. Het bedrijf was reeds in het bezit van een deel van het terrein, maar kwam ruimte tekort.

“We zijn uit ons jasje gegroeid”, zegt algemeen directeur Jan Koop de Boer. “De afgelopen jaren is onze productie sterk gegroeid. We hebben fors geïnvesteerd in het machinepark en extra personeel ingezet om dit op te kunnen vangen, maar dit neemt uiteraard ruimte in beslag.”


Mark wil o.a. meer ruimte creëren voor de steeds groeiende productie van luchtbehandelingskasten en warmteterugwin-units. Ook de productie van de fijnstof filters van StatiqAir zal plaatsvinden in Veendam. StatiqAir, zusterbedrijf van Mark Climate Technology, is gespecialiseerd in de ontwikkeling en productie van fijnstof reduceersystemen. De ideologie van StatiqAir, een wereld zonder fijnstof, is een logische aanvulling op de ambitie van Mark om zorgvuldig en uiterst efficiënt om te gaan met de fossiele brandstoffen die er zijn.

In 1945 begon het bedrijf aan de Beneden Verlaat onder de naam Ingenieursbureau Gebroeders van der Mark NV. Men begon destijds met de productie en verkoop van buigpompen en kolengestookte luchtverwarmers. In de jaren 60 waren op het gehele industrieterrein aan de Beneden Verlaat ongeveer 1000 mensen aan het werk voor Marko-Mark BV: een combinatie van het huidige Mark Climate Technology en de toenmalige fabrikant van schoolmeubilair. In 1983 zijn beide bedrijven uit elkaar gegaan, waarna Marko BV in 2013 failliet ging. Momenteel zijn er circa 150 mensen werkzaam bij Mark Climate Technology.

De marktleider in klimaattechniek scoort nog steeds goed op alle fronten en blijft zich ontwikkelen. Mark richt zich steeds meer op duurzaamheid, ook met het oog op het terugbrengen van de gaswinning. Getuige daarvan is de Mark Airstream Hybrid. Deze Eurovent gecertificeerde plug & play warmteterugwin-unit is voorzien van tegenstroomwisselaar, indirecte adiabatische koeling én een warmtepomp voor naverwarming/koeling. Het toestel met een rendement van 90% zorgt inmiddels bij veel gebouwen voor een optimale luchtkwaliteit. Met behulp van een warmtepomp kan het toestel zonder gebruik van aardgas verwarmen en koelen.



Met de aankoop van het industrieterrein aan de Beneden Verlaat is Mark Climate Technology klaar voor de toekomst. Er is al gestart met het opknappen van de panden, waarvan een deel nog voor de bouwvak in gebruik zal worden genomen. De overige panden worden verhuurd. De Gemeente Veendam zal zich ook inspannen om de infrastructuur van het industrieterrein te optimaliseren.

Naar boven
 

Delftechniek - Polichlo Safety & More in Groningen heet vanaf 2 juni Delftechniek

delftechniek

Vanaf 2 juni zal onze vestiging in Groningen, welke nu nog bekend staat onder de naam Polichlo Safety & More, verder gaan onder de naam Delftechniek-Groningen.

Behalve de naamswijziging, gewijzigde gegevens en email-adressen verandert er verder niets voor onze klanten. Polichlo blijft met haar medewerkers voorlopig gevestigd op de huidige locatie.

Begin oktober zal er een verhuizing plaatsvinden. Hierover  informeren wij u later. Binnenkort zullen ook alle artikelen, merken en voorraden zichtbaar zijn in deze webshop. 

Naar boven

Alert - Ontmoet elkaar eens op een andere manier

alert


Wij werken alweer een paar maanden vanuit onze nieuwe locatie... en wat voor een locatie!! Iedere dag genieten we van het prachtige uitzicht op een deel van ons werkgebied.


Dat delen we graag met onze opdrachtgevers, leveranciers, collega’s en ieder ander die op wat voor manier dan ook een connectie heeft met Alert. Op vrijdag 29 juni organiseren we een gezellige open dag met lekker eten en drinken op een manier die helemaal bij ons past! Wij nodigen jullie uit in Delfzijl (Farmsum) van 15:00 tot ± 18:00 uur. Kinderen zijn ook van harte welkom.


(klik op deze link voor een grotere afbeelding)


Kortom... ontmoet elkaar eens op een andere manier.

Naar boven

Eemshotel - Nieuwe toegangsbrug

eemshotel


Het Eemshotel in Delfzijl krijgt dit jaar een grote facelift en daarom zijn wij tot en met 10 juni gesloten.
De toegangsbrug wordt twee meter verhoogd, er komt een terras met 75 zitplaatsen en ook de pui wordt vernieuwd.Gasten van het hotel en het restaurant krijgen met de plannen een nog mooier uitzicht op de vernieuwde dijk, de boulevard, het strand en de nieuwe kwelders die aan de zeezijde worden aangelegd.



Het Eemshotel staat in heel Nederland goed bekend. We zitten als enige hotel op een unieke locatie, aldus Bert Boer in de Eemsbode Het hotel staat op palen van 18 meter boven de Eems. En kort geleden zijn we door de Volkskrant als zevende genoteerd in de wereldwijde top 10 van hotels met het mooiste uitzicht. Dat uitzicht wordt straks alleen maar nog mooier!”
 


Wij zien u graag weer vanaf 11 juni in het Restaurant- Hotel- Brasserie en vanaf 11 juli op ons nieuwe terras.

Naar boven
 

f.a.x. Translations - Voor al uw vertalingen

faxtranslations
 
Snel en goed een vertaling uitgevoerd door ervaren Native speaker vertalers, in vrijwel alle talen en vakgebieden. ISO 17100 gecertificeerd.

Ook voor beëdigde vertalingen en tolkopdrachten.

W.: www.fax-translations.com 
E.: all@fax-translations.com
T.: 050-3039730
 

Naar boven

Tekenstudio Reinoud Bekkema - Primeur

Bekkema


Voor Park Borgerswold in Veendam tekent Tekenstudio Reinoud Bekkema een plattelandskaart in vogelvlucht die in een folder gepubliceerd wordt. Allereerst zal deze folder bestemd zijn voor de middenstand  In die folder worden de verschillende activiteiten vermeld die er te beleven zijn.



De illustratie wordt door Tekenstudio Reinoud Bekkema nog verder aangepast en wordt met nog meer oppervlakte aangevuld. Deze komen dan op borden te staan welke dienen als plattegrond met daarop fietspaden, wandelpaden etc.
 

Naar boven

Prokan - Bewegend zitten .. er is nu een stok achter de deur!

prokan

Met behulp van een handige sensor onder je bureaustoel kun je eenvoudig meten of je actief zit op je huidige stoel. Hij is te plaatsen onder iedere bureaustoel en je ziet op je PC of je actief zit of dat je bijvoorbeeld te veel op het puntje van de stoel zit. Ook krijg je handige tips en zijn er leuke voorbeelden om je rug- en nekspieren te trainen.



Bewegend zitten: wacht niet tot morgen, begin vandaag.

Normaal kost de sensor € 99, hij is nu verkrijgbaar voor een speciale actieprijs van € 69. Wil je meer informatie, neem gerust contact op met Frits Katuin (frits@prokan.nl).

 

Naar boven

Peutz - EGOLF harmonisatiecursus doorvoeringen en naden

peutz


De brandwerendheid van een constructie geeft aan hoelang die een brand kan tegenhouden. Omdat een gevel, wand, vloer of dak vrijwel altijd een samenstel van onderdelen is, zijn er vaak doorvoeringen van installaties of lineaire naden aanwezig. Het afdichten van deze doorvoeringen en naden blijkt vaak bepalend voor de brandwerendheid.
Het toepassingsgebied dat volgt uit een brandtest is sterk afhankelijk van de gekozen testconfiguratie. Het doel van deze cursus is technici aan de hand van de Europese normen en EGOLF-richtlijnen op te leiden om op geharmoniseerde wijze tests uit te voeren en daar de juiste conclusies uit te trekken.

Lidmaatschap EGOLF
Het Peutz Laboratorium voor Brandveiligheid is volwaardig en actief lid van EGOLF [Logo EGOLF] ("European Group of Organisations for Fire Testing, Inspection and Certification"). EGOLF is het belangrijkste vertegenwoordigingsorgaan voor onafhankelijke en geaccrediteerde organisaties die op Europees niveau betrokken zijn bij activiteiten op het gebied van brandveiligheid, inspectie en certificering. EGOLF-activiteiten zijn voornamelijk gericht op passieve brandbeveiliging.

Inhoud cursus
EGOLF-harmonisatiecursussen staan open voor zowel leden als niet-leden. Peutz zal de tweedaagse cursus 'Doorvoeringen en naden' verzorgen waarbij in wordt gegaan op de volgende Europese normen:

EN 1366-3: Penetration seals;
EN 15882-3: Extended applications penetration seals;
EN 1366-4: Linear joint seals;
EN 15882-4: Extended applications linear joint seals.

De cursus wordt gegeven in Mook op 7 en 8 juni 2018. Op deze Engelstalige cursus zijn technici uit 7 verschillende Europese lidstaten aanwezig. De cursus is hiermee volledig volgeboekt, maar zal in het voorjaar van 2019 wederom door ons worden georganiseerd. Voorinschrijving hiervoor is nu reeds mogelijk.

Contactpersonen:
Harm Leenders
Maarten van Dreumel


Naar boven

The Student Hotel - Zakelijke gasten

thestudenthotel


Wist je dat wij ook voor zakelijke gasten kamers beschikbaar hebben?

Het is mogelijk om voor 1 of 2 nachten te boeken, maar ook vanaf 2 weken tot een jaar!

Neem een kijkje in ons hotel via deze links:

Lobby
 
Restaurant

Voorbeeld hotelkamer

We hebben leuke faciliteiten zoals fietsverhuur, fitnessruimte en wasserette.

Meer info? Stuur een mail naar en bekijk samen met ons de mogelijkheden.

 

Naar boven

Ingenieurs samen verder als Ortageo

ortageo


Vertrouwde partners… maar een nieuwe naam. Sinds januari 2018 zijn de kwaliteiten van ingenieursbureaus Envita, Lankelma Geotechniek Almelo en ExploVision gebundeld in Ortageo. Met de nieuwe naam geeft Ortageo aan midden (orta) in de leefomgeving (geo=wereld) te staan. De 55 medewerkers werken vanuit vier vestigingen in Nijmegen, Almelo, Oud-Beijerland en Rolde. Paul Kuipers, directeur: ‘De nieuwe naam verbindt alle specialismen die we in huis hebben. Zo bedienen we klanten nog beter en sneller met totaaloplossingen.’  

Fris
‘Altijd spannend zo’n nieuwe naam en identiteit’, zegt Wouter Haan, projectleider. ‘Maar de eerste reacties uit de markt zijn erg positief. Klanten zijn blij dat de verschillende disciplines en locaties nu toegankelijk zijn met één naam, één logo en één contactpersoon. Ze ervaren ons steeds meer als partner dan als leverancier. Bovendien past het frisse, moderne logo veel beter bij wie we zijn en hoe we werken.’  

Geen verrassingen
De ingenieurs en adviseurs van Ortageo zijn specialisten op het gebied van geotechniek, bodemonderzoek en asbestinventarisatie. Zij adviseren onder andere architecten, constructeurs, aannemers, overheid, investeerders of projectontwikkelaars over mogelijke risico’s bij de uitvoering van bouw-, infra- en sloopprojecten. ‘We meten de draagkracht en kwaliteit van de bodem en inventariseren wat er in die bodem zit. Met die onderzoekresultaten komen onze opdrachtgevers nooit voor verrassingen te staan’, aldus Paul Kuipers.  

Bouwen begint bij de bodem
Bij veel onderzoeken staat de persoonlijke veiligheid van de medewerkers van bouw- en infrabedrijven bijvoorbeeld voorop: Komen er gevaarlijke stoffen vrij bij graafwerkzaamheden? Is er asbest of een andere verontreiniging aanwezig? Bestaat het risico van niet gesprongen explosieven?

Daarnaast is kennis van bodem en grond ook van economisch belang. Bijvoorbeeld om te weten hoe diep of zwaar er gefundeerd moet worden. Of mogelijke archeologische vondsten de bouw kunnen vertragen. Of eventuele sinkholes te detecteren zijn en hoe de waterhuishouding er in het gebied uitziet.

Handen uit de mouwen
De bedrijfscultuur? ‘Vooral no-nonsense. Dat betekent korte lijnen en de handen uit de mouwen. Als platte organisatie met specialisten op elk gebied zitten we dicht op de klant. We inventariseren en analyseren niet alleen de risico’s, maar denken ook mee. Over de gevolgen voor de bouwaanvraag bijvoorbeeld. En hoe je onnodige vertraging voorkomt. En misschien wel het belangrijkste: Hoe lossen we het voor de klant zo goed en zo kostenefficiënt mogelijk op?’

Naar boven

Yspeert - Academy ondernemingen

yspeert


De komende tijd worden de volgende academies georganiseerd:

Dinsdag 5 juni
‘scheiden van wonen en zorg: verhuur koppelen met zorg’
Locatie: Groningen
Gehouden door: Arianne Klok

Donderdag 21 juni
‘personeel & privacy’
Locatie: Groningen
Gehouden door: Sacha Smink

Donderdag 28 juni
‘personeel & privacy’
Locatie; Drachten
Gehouden door: Sacha Smink

Klikt u op de links voor alle informatie en mogelijkheid tot kostenloze aanmelding.

Naar boven

Industrie kiest voor Interoffice Document Solutions B.V.

interoffice


Na Nippon Electric Glas Fiber in Westerbroek kiest ook Konstruktiebedrijf Coops en Nieborg uit Hoogezand voor Interoffice Document Solutions B.V. uit Winschoten.

Afgelopen week zijn de nieuwe Canon multifuctionele printers van het merk Canon geleverd en geïnstalleerd op de diverse locaties van Konstruktiebedrijf Coops en Nieborg. Met name het plaatsen was een uitdaging doordat sommige printers alleen met behulp van een heftruck of stapelaar geplaatst konden worden. De levering, plaatsing en installatie is geheel in eigen beheer van Interoffice Document Solutions B.V. uitgevoerd.

Interoffice Document Solutions B.V. maakt deel uit van de Interwinn Groep uit Winschoten. Met meer dan 100 medewerkers en een jaaromzet van meer dan 20 miljoen is de Interwinn Groep een toonaangevende specialist in interieurbouw, kantoor- en totaalinrichting, technische installatie, kantoorartikelen en document solutions. Onze klanten bevinden zich in de zorgsector, (wetenschappelijk) onderwijs, overheid, financiële dienstverlening, industrie, zakelijke dienstverlening, juridische sector en andere.

Interoffice Document Solutions B.V. is een multibrand leverancier voor alle type print-documentoplossingen voor de merken Canon, Sharp, Kyocera, Elvy-factuurscanning etc.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Bernd van Bolhuis of Evert Wieringa op 0597-432574.

Naar boven

SV Benefits stelt zicht voor

svbenefits


SV adviseert bedrijven op het snijvlak van HR en SV-wetgeving. Middels een besparingsanalyse onderzoeken wij of er premiekortingen zijn misgelopen in het verleden en of er kortingen mogelijk zijn in de toekomst. Tevens wordt er gekeken naar het correct toepassen van de sectorpremie. Hierdoor loopt het terug te halen bedrag al snel op.

In tal van situaties kan premiekorting aan de orde zijn, waarbij de ervaring leert dat er informatie kloven zijn in het speelveld wetgeving- werkgever-werknemer- salarisverwerker. Wist u dat ruim 90% van de werkgevers te veel sociale verzekeringspremies heeft betaald afgelopen jaren?

Op basis van no cure no pay kunnen wij tot 5 jaar terugwerkende kracht aan gemiste kortingen terughalen. Blijkt dus dat alles in orde is? Dan vragen we ook niets voor het advies.

Wilt u meer weten of in contact komen met het team van SV Benefits, dat kan! Kijk eens op onze website. Neem contact met ons op via 050-2069322 of mail naar info@sv-benefits.nl

Naar boven
 

Theater de Molenberg - Zaalverhuur

molenberg


Theater & Congrescentrum de Molenberg beschikt als enige locatie in de omgeving van Delfzijl over vijf goed toegeruste zalen van 17 tot 559 zitplaatsen voor allerlei activiteiten op het gebied van congressen, conferenties, workshops, vergaderingen en repetities. Daarnaast is op de beneden- en bovenverdieping een foyer aanwezig.

De volgende zalen kunnen wij u aanbieden:
  • Groningen Seaports zaal (maximaal 559 personen)
  • De Kaakheem (benedenfoyer)
  • De Schans (maximaal 150 personen)
  • De Dwinger (maximaal 55 personen)
  • De Ravelijn (maximaal 17 personen)
  • De Hanekam (maximaal 75 personen)
  • De Harpij (bovenfoyer)


De Groningen Seaports zaal en de Ravelijn kennen een vaste zaalopstelling. In de andere zalen zijn verschillende opstellingen mogelijk.

Parkeren
De Molenberg is gelegen aan het Molenbergplein, dat circa 80 gratis parkeerplaatsen heeft, waarvan vier bestemd zijn voor gehandicapten.

Toegankelijkheid voor rolstoelgebruikers
Alle zalen zijn toegankelijk voor rolstoelgebruikers. In het gebouw bevinden zich een invalidentoilet (op de benedenverdieping) en een lift.


 
Naar boven

Unishore biedt identificatie en validatie van slangen met de Flamingo app

imbema



Unishore BV, zusterbedrijf van Imbema Asset Solutions BV, laat u graag kennis maken met Flamingo.



Bedrijven in de chemie, petrochemie, opslag en overslag maken veelvuldig gebruik van slangen om gas, vloeistof en vaste stof te transporteren. Als een slang ergens binnen het bedrijf wordt ingezet, dient de gebruiker 100% zeker te zijn dat de door hem geselecteerde slang, ook de slang is die voor de werkzaamheden gebruikt mag worden. Is die zekerheid er niet, dan is het een kwestie van tijd totdat er een incident plaatsvindt, met alle gevolgen van dien.
 
Nieuw ontwikkelde app maakt vierogen principe overbodig
Er zijn verschillende methodes om een dergelijke controle te doen. Het vierogen principe, waarbij een tweede medewerker een extra controle doet, wordt vaak toegepast, maar is tijdrovend en vertraagt het productieproces. Daarnaast komt het veelvuldig voor dat een slang niet geïdentificeerd kan worden, omdat een unieke ID ontbreekt of onleesbaar is. Tenslotte moet men door een papierwinkel bladeren om te achterhalen of de slang nog de juiste certificering heeft, gereinigd is, onbruikbaar beschadigd is of allang vervangen had moeten zijn. Een nieuw ontwikkelde app brengt hier verandering in.
 

Slangen identificeren met een tablet of smartphone
Imbema Asset Solutions ontwikkelde de Flamingo i.s.m. een concern in de op- en overslag. De app identificeert slangen die zijn voorzien van een speciale NFC-chip. Snel en eenvoudig door met een tablet of smartphone de chip uit te lezen. Dezelfde technologie waarmee u met uw bankpas contactloos betaalt. Flamingo toont op het scherm de informatie van de slang. In combinatie met een speciale module kan de app zelfs, op basis van een werkorder, een line up van slangen volledig valideren. Dat maakt het vierogen principe overbodig en worden menselijke fouten uitgesloten.

Gebruikshistorie en belangrijke documenten inzien via de backoffice
De Flamingo app registreert ook de gebruikshistorie van uw slang. Het geeft u antwoordt op de vraag, wie, waar, wanneer en voor welk proces een specifieke slang is gebruikt. De overzichtelijke backoffice van Flamingo biedt u de mogelijkheid om belangrijke documenten zoals certificaten aan slangen te koppelen. Met de Flamingo database veilig in de cloud, kunt u overal ter wereld, op een veilige manier uw slangendata inzien.



Meer informatie of een demo
Wilt u meer informatie? Kijk op de Flamingo website, of doe online een demo aanvraag. U kunt ons natuurlijk ook bellen op 0223 - 635 852.


Naar boven

Immens - Onze activiteiten en vacature

immens


Actueel
Voor een dynamische zorgorganisatie in de Delfzijl – Eemsmond regio zijn wij op zoek naar een financieel onderlegde, communicatieve en mensgerichte Manager Bedrijfsvoering (36 uur).

Klik hier voor meer informatie en om te solliciteren!

Voor opdrachtgevers
Zoek je versterking in je team of project van een ervaren en gespecialiseerde interim professional? Of de juiste persoon voor vaste uitbreiding van jouw financiële team? Wij vinden deze professional voor je! Wij vinden het vanzelfsprekend dat onze werving en selectieprocedures persoonlijk en zorgvuldig zijn. Zodat je kwalitatief goede professionals aan tafel krijgt.
 

We kunnen natuurlijk zelf roepen dat we jarenlange ervaring hebben, beschikken over inhoudelijke expertise en een betrouwbare partij zijn, maar daar zijn wij Groningers te nuchter voor. Dat laten we liever aan onze opdrachtgevers en professionals over! Kijk hier wat zij over onze samenwerking zeggen.

Wil je meer weten over onze dienstverlening? Klik dan op:
Meer over interim
Meer over werving& selectie

Voor professionals
Als je op zoek bent naar een interim opdracht, nieuwe baan of naar (tijdelijke) versterking van je team, dan ben je bij Immens aan het juiste adres. Wij zijn gespecialiseerd in het bemiddelen van (interim) finance professionals. Vanzelfsprekend in onze dienstverlening vinden wij persoonlijkheid, kwaliteit en betrouwbaarheid.

Bekijk hier al onze interim opdrachten en vacatures

Kwaliteit en Compliance
Compliance is voor ons niet alleen een kennisgebied, maar gewoon vanzelfsprekend. Immens is een betrouwbare en transparante organisatie. Het streven naar kwaliteit en integriteit zit van nature in ons. Vandaar ook dat we zowel in het bezit zijn van de SNA (NEN) certificering als ook het Bovib keurmerk mogen voeren! In Noord Nederland zijn we de eerste en tot nu toe de enige!
 
Wij zijn jouw deskundige partner om niet alleen de juiste interim professional te vinden, maar ook om de risico’s bij de inzet van zelfstandige professionals te minimaliseren. Onze werkwijze en contracten zijn volledig ‘compliant’ met geldende wet- en regelgeving. Zoals je mag verwachten wanneer je interim professionals inhuurt van een specialist:

•       Contractering op basis van een door de Belastingdienst goedgekeurde modelovereenkomst
•       Werkwijze en dossiervorming in lijn met de eisen van SNA (NEN 4400-1) en het Bovib keurmerk (Branche organisatie voor intermediairs en brokers)
•       Expertise in het analyseren van en adviseren over Wet DBA ‘proof’ opdrachten
•       Registratie van persoonsgegevens in lijn met de bepalingen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)

Wil je meer over ons weten of kunnen wij jou helpen met het invullen van een vacature? Neem dan contact op met ons op via 050 529 1738 of info@immens.nu

 
Naar boven

Zeilcharter de Willem Jacob - Midzomernacht en meer activiteiten

willemjacob


Zoals meestal was het voorjaar wisselvallig. Eind maart moesten we vanwege ijsgang en een snijdende wind nog een tocht cancelen. maar vanaf begin april laat de zon zich steeds vaker zien. Op zulke dagen herinner je je ineens waarom zeilen zo leuk is. De eerste reizen zitten er al op voor ons. Zo vielen we droog op de Engelsmanplaat, we deden we een retourtje Harlingen-Leeuwarden (met gasten die nog geen 24 uur van tevoren hadden geboekt, als alternatief voor een sloepentocht door de Groningen grachten) en als volgschip maakten we deel uit van het circus dat HT-sloepenrace heet voor onze vaste sloeproeigroep Trewes. Waarbij het damesteam een fantastische op de 2de plek en de heren op een mooie 4de plek wiste te finishen!

Midzomernacht
Donderdag 21 juni is de langste dag, ofwel de kortste nacht. We gaan dit fenomeen op het wad ervaren. We zetten zeil vanaf Lauwersoog, op weg naar de Engelsmanplaat. Daar maken we een prachtige wandeling en we ontdekken hoe lang de zon nog licht geeft. 's Nachts gaan we voor anker. We kunnende hele nacht aan dek blijven, al is er onderdeks natuurlijk een bed voor je, of een lekker drankje. De volgende ochtend zeilen we na het ontbijt terug naar Lauwersoog.

Programma
18:00 uur Facultatief diner  (+ € 15) voor de liefhebber
19:00 uur welkom aan boord in Lauwersoog, introductie op de tocht door de bemanning
19:30 Uitvaren richting de Engelsmanplaat
21:30 Vastvaren op de Engelsmanplaat
23:50 Laagwater. Iedereen die het leuk vind kan een wandeling maken over de Engelsmanplaat
02:00 Het schip drijft weer. We gaan voor anker en genieten van een bijzondere nacht op het wad
09:00 Ontbijt met de horizon van de Waddenzee als decor
10:00 We hijsen de zeilen en zetten koers naar Lauwersoog
11:00 uur ontschepen in Lauwersoog
 
Kosten: Volwassenen: € 95, kinderen € 85

Klikt u voor het aanmelden van deze midzomernachttocht en voor meer informatie over de Willem Jacob, op deze link.

 

Naar boven
 

Economic Board Groningen - Nieuws

ebg


De recente nieuwsbrief van Economic Board Groningen kunt u lezen door deze link aan te klikken.

Naar boven

Van der Valk Hotel Groningen - Activiteiten

vandervalk


Een leuke indoor of outdoor activiteit voor uw familie reünie, personeelsfeest of teambuilding dag? Het kan bij Van der Valk Hotel Groningen  - Zuidbroek A7! Bovendien kunt u een arrangement combineren met een diner, lunch, high tea of wat denkt u van een uitgebreide barbecue in de lente- en zomermaanden op ons heerlijk zonnige terras? Alles voor een compleet verzorgde dag.
De mogelijkheden zijn eindeloos!
 
Een uitdagende zeskamp!
Een uitdagende zeskamp! Wij ontvangen u met een heerlijke kop koffie en een etagère met zoetigheden. Vervolgens bundelt u samen de krachten  in twee  teams. Dit is dé zeskamp voor jong & oud! U maakt er samen met uw gezelschap een leuke, sportieve en uitdagende activiteit van!

Duur                               : 2-2,5 uur
Minimum aantal             : 20 personen
Inclusief Lunch               : € 30,50 p.p.
Inclusief Diner                : € 42,50 p.p.

Moorddiner vanaf € 49,95 p.p. 
Je kwam voor een lekker diner? Een avondje ongecompliceerd genieten? Heerlijk. Totdat… Ga lekker zitten en geef je oren en ogen (en mond!) de kost. Er is een moord gepleegd en die ga jij tussen de gangen door oplossen. Plaats delict is plaats diner: bloedstollend en ijskoud aan tafel geserveerd. Een moorddiner is de perfecte combinatie van een heerlijke maaltijd en een live ‘detective’.

Inclusief: Welkomstdrankje, 3-gangen keuze diner en een quizmaster

Duur: 4 uur
Minimum deelnemers: 15  personen
Supplement drankenarrangement (4U) € 20,50 p.p.
Onbeperkt gebruik van dranken uit het Hollandse assortiment

Peddel & Pedaal
Een mooie fietstocht met als startpunt Van der Valk Hotel Groningen – Zuidbroek A7 welke  door het natuurgebied de Heemtuin en Tussen de Venen naar Veendam gaat. Aansluitend een kanotocht van circa 1,5 tot 2 uur incl. koffie + cake door het recreatiegebied Borgerswold te Veendam.  Fietstocht terug naar VD Valk. Evt. lunch onderweg mogelijk.

Duur                               : 1-1,5 uur
Minimum aantal             : 15 personen
Inclusief Lunch               : € 32,95 p.p.
Inclusief Diner                : € 45,00 p.p.


Escape room  vanaf € 49,95 p.p. 
Get out, and escape! Het super spannende ontsnappingsuitje! De tijd tikt, 1 groep, veel raadsels, puzzels, geheimen en codes die gekraakt moeten worden om te ontsnappen. Samen met je groep heb jij de taak om alles op te lossen en het laatste slot te openen. Denk jij dat het je lukt binnen de tijd?

Inclusief: Welkomstdrankje, 3-gangen keuze diner en een quizmaster

Duur                               : 3 uur
Minimum aantal             : 15  personen
Supplement drankenarrangement (4U) € 20,50 p.p.

Onbeperkt gebruik van dranken uit het Hollandse assortiment.

Reserveren of vragen? Dat kan via onderstaande contactinformatie.

T: 0598 45 37 87
E: zuidbroek@valk.com

Naar boven
 
 
 

Volgende nieuwsbrief
Eemshaven.info biedt de leden de mogelijkheid nieuws en wetenswaardigheden over hun onderneming te publiceren in onze maandelijks verschijnende nieuwsbrief.
 
Zijn er nieuwe ontwikkelingen of activiteiten binnen uw onderneming, nieuwe producten of diensten ontwikkeld of is er een andere reden uw bedrijf even in de schijnwerpers te plaatsen? Meldt het ons. De volgende nieuwsbrief verschijnt eind juni 2018. Informatie kunt u voor 20 juni sturen aan Karla Wielenga.
 
Eemshaven.info BV staat altijd open voor vragen, suggestie en opmerkingen. Schroomt u vooral niet contact met ons op te nemen. Dat kan telefonisch (06 – 43694579) of via mail: karlawielenga@eemshaven.info.



Met vriendelijke groet,

Karla Wielenga
Directeur Eemshaven.info
 
                                            Eemshaven.info       
                                                           T.:  00 31 5 96 56 76 99   
                                                           M.: 00 31 6 43 69 45 79      
                                                           W.: www.eemshaven.info    
                                                           E.: info@eemshaven.info
Wilt u geen nieuwsbrieven meer van ons ontvangen? Klik dan hier om u af te melden.