Afbeelding
Informatie van Eemshaven.info

Nieuwsbrief 02 - 2024

Beste lezer van de Eemshaven.info-nieuwsbrief,

In deze nieuwsbrief weer veel berichten van leden die graag hun bedrijfsnieuws met u willen delen. Veel informatie waar u vast voordeel uit kunt halen!

Ik maak ook graag van deze Nieuwsbrief-gelegenheid gebruik om u over enkele data te informeren. De uitnodiging, voor Eemshaven.info-leden, volgt via de voor hen gebruikelijke weg.

Mocht u nog geen lid zijn van Eemshaven.info maar overweegt u dit: neem gerust, vrijblijvend, eens contact met me op. Ook hier zult u vast uw voordeel uit halen.

Voor de agenda:
  • 18 april: reguliere netwerkbijeenkomst in de Evenementenhal in Delfzijl
  • 23 mei:  lunchbijeenkomst in Groningen
  • 27 juni:  Eemshaven.info golfevent bij de Golfclub in Duurswold


Ik, Janny Klei, manager Eemshaven.info,  ben bereikbaar via 06-12841731 of via jannyklei@eemshaven.info


Met vriendelijke groet,

Janny Klei

In deze nieuwsbrief treft u informatie aan van:

Boven


Wagenborg
Duurzame wereldprimeur
Lees meer...


Waarkzat
14 maart Festival Campus Eemsdelta - Vandaag!!
Lees meer...


Tonerinktshop
Profiteer
Lees meer....


Hotel Termunterzijl
Paasdagen
Lees meer...


De Subsidiecoach
Subsidie ciruculaire ketenprojecten
Lees meer...


The Social Hub
Long stay kamers
Lees meer...


Scheepswerf Delfzijl
Drukte op de werf: een inkijkje
Lees meer...


SanTiKi Coaching
Communicatiestijlen
Lees meer...


Peutz
Nieuws
Lees meer....


Necron
Oplevering Dedicated Warehouses
Lees meer...


MotracLinde
Ecovadis Plantinum Medaille
Lees meer...


de Molenberg
Filmaanbod
Lees meer...


Kenneth Smit
Strategisch accountmanagement met impact
Lees meer...


Jan Snel
Vestigingsmanager gezocht
Lees meer...


InAxtion
Vacature Sales Consultant Techniek | Blog
Lees meer...


f.a.x. Translations
Vertalingen voor Wunderlinie
Lees meer...


Groninger Groeifonds
Helpt groeien
Lees meer...


DSNRG
Advies- en projectbureau in duurzame energieoplossingen
Lees meer...


Delta Team
Arbeidsmigranten voor bedrijven
Lees meer...


De Drait Yachting
30% korting met Pasen
Lees meer....


Dallinga
Veranderingen belastingregels bestelauto's
Lees meer...


Collé Rental & Sales
Duurzaamheid
Lees meer...


Boels
Meerdere specialisten
Lees meer...


Arriva Touring
Vervoer tijdens Delfsail
Lees meer...


Alert
Geslaagde innovatiedag
Lees meer...

 

Waarkzat - Vandaag!! Festival 14 maart Campus Eemsdelta

De Subsidiecoach - Subsidie circulaire ketenprojecten

Subsidiecoach

Nederland streeft naar volledige circulariteit tegen 2050. In 2030 is het de bedoeling dat we halverwege die doelstelling zijn. Om die doelen te halen zal er op termijn verplichtende wetgeving worden ontwikkeld, nu stimuleert de overheid de transitie naar een circulaire economie nog met subsidies!
Om een volledig circulaire economie te worden is de samenwerking tussen ondernemers cruciaal. Daarom zijn circulaire ketenprojecten erg belangrijk. In een circulaire ketenproject wordt er door meerdere ondernemers samengewerkt om een product, proces of dienst circulair te maken.

Zo’n project vereist het nodige uitzoekwerk, omdat er drempels kunnen zijn op het gebied van circulariteit, nieuwheid of samenwerking. Voor de kosten op het gebied van het uitzoekwerk biedt de subsidie Circulaire Ketenprojecten financiële steun. Deze steun is met name bedoeld voor projecten die zo hoog mogelijk op de R-ladder staan en dus een hogere mate van circulariteit hebben.
Om de samenwerking tussen meerdere ondernemingen soepel te laten verlopen, wordt er een procesbegeleider ingehuurd die minstens één jaar ervaring heeft op het gebied van circulaire economie.

Voorwaarden
Om in aanmerking te komen voor de subsidie Circulaire ketenprojecten gelden een aantal voorwaarden zoals:
  • Het project levert een reductie op van grondstofverbruik en/of CO2-uitstoot
  • Het samenwerkingsverband bestaat uit 3-6 MKB-ers (waarvan één grootbedrijf bij mag)
  • In het verband worden minstens drie concrete rollen vervuld
  • Na afloop blijven minstens drie ondernemers samenwerken.
Subsidie
(Aan)vragen?
Hebt u al plannen voor het opzetten van een circulaire keten? Of zijn er nog vragen over de regeling? Maak vrijblijvend een afspraak, onder het genot van een kopje koffie/thee maken we kennis en bespreken we de subsidiekansen!


Alex van der Laan | info@desubsidiecoach.nl | 06 51834256
 
Naar boven

Delta Team verzorgt arbeidsmigranten voor bedrijven

Deltateam

Delta Team is toonaangevend in het leveren van gecertificeerd technisch en industrieel personeel, maar weet dat er in Nederland niet voldoende personeel is voor dit werk. Daarom doet het al een succesvol beroep op arbeidsmigranten. ‘Waarbij wij de buitenlandse medewerkers niet alleen correct huisvesten, maar hen ook taal- en veiligheidstrainingen geven’, vertelt Delta Team-directeur Remon Pidoux. ‘Bovendien zijn we de pilot Hoe goed ken je elkaar gestart. Omdat elk land zijn eigen cultuur heeft, leren Nederlanders en arbeidsmigranten de do’s en dont’s van hoe je elkaar moet benaderen.’

Op de arbeidsmarkt brengt Delta Team al sinds 1995 vraag en aanbod bij elkaar. Delta Team is hierbij gespecialiseerd in het leveren van gecertificeerd technisch en industrieel personeel.

Taaltrainingen en tolk
De behoefte aan vakbekwaam personeel in de industriële en technische beroepen kan niet alleen door de Nederlandse arbeidsmarkt worden ingevuld. ‘Door krapte is er een personeelstekort. Die kan alleen worden ingevuld door arbeidsmigranten’, zegt Remon. ‘En om deze mensen goed en vooral ook veilig te kunnen laten werken, begeleiden wij hen optimaal.’ Ten eerste is het spreken van Nederlands of Engels op de werkvloer een vereiste. ‘Want als een medewerker niet begrijpt wat je zegt, geeft dat onnodig veel veiligheidsrisico’s. Daarom bieden wij taaltrainingen aan’, weet Remon. ‘We hebben op de werkvloer altijd een tweetalige leidinggevende rondlopen. En is een werknemer het Nederlands of Engels nog niet goed machtig? Dan is er een werknemer die als tolk optreedt. Hij zorgt dat alle instructies, en vooral die over veilig werken, goed overkomen.’

Cultuur, omgangsregels en gewoonten
Omdat elke cultuur andere omgangsregels en gewoonten kent, is het een uitdaging om Nederlanders en de verscheidenheid aan arbeidsmigranten optimaal te laten samenwerken. ‘Cultuurverschillen zijn op de werkvloer zichtbaar’, stelt Remon. ‘Nederlanders waarderen bijvoorbeeld vrijheid in het werk en geven graag een eigen invulling aan een plan. Een Poolse werknemer houdt daarentegen van een planmatige aanpak, waarin stap voor stap staat beschreven wat er moet gebeuren. En Turks personeel is juist weer heel hiërarchisch ingesteld, waardoor een directe communicatie van belang is.’

Zó spreek je elkaar aan
Als bedrijven goed op de hoogte zijn van deze culturele verschillen, kunnen zij de omgang met anderstalige medewerkers daarop aanpassen. ‘Daarom hebben we de aanspreekwijzer Hoe goed kennen we elkaar ontwikkeld en geschreven’, zegt Remon. Wij geven voorlichting over de diverse nationaliteiten en culturen én wat de gebruiken daarin zijn. Hiermee geven we handvatten hoe rekening kan worden gehouden met de culturele verschillen en hoe je elke medewerker het beste kunt aanspreken.’

Delta Team groeit snel
De aanpak van Delta Team slaat aan. ‘Op dit moment werken dagelijks meer dan 250 medewerkers bij diverse klanten’, vertelt Remon. ‘Bent u met uw bedrijf ook op zoek naar vakmensen en heeft u geen problemen met arbeidsmigranten? Of wil u meer informatie? Stuur een mailtje naar rpidoux@deltateam.nl en ik neem spoedig contact met u op.’
Naar boven

Geslaagde Innovatiedag Alert!

Alert


 Op de drukbezochte Innovatie dag van Alert hebben klanten en geïnteresseerden zich kunnen laten informeren over alle nieuwe ontwikkelingen binnen dit Veiligheidsbedrijf. Zo was er een uitgebreide uitleg en proefopstelling van de nieuwste ontwikkeling op het gebied van elektronisch toezicht van Spider. De volwaardige partner van Alert op dit gebied. Ook is de uitbreiding van de huurvloot van veiligheidsmiddelen zowel in de breedte alsook in grootte flink uitgebreid door te gaan samenwerken met All Safety.



Tijdens deze middag is de nieuwste aanwinst van het wagenpark gepresenteerd; een VW ID Buzz. Deze elektrische bus is weer een stapje in de verduurzaming van Alert. Iets waar al jaren actief aan wordt gewerkt. Dit alles vond plaats binnen en buiten waarbij Barista en Foodtruck bijdroegen aan een festivalachtige sfeer waarin het met een hapje en een drankje goed toeven was.


Naar boven

InAxtion - Vacature Sales Consultant Techniek

Inaxtion

“Elke dag een beetje beter dan de dag ervoor…” is het motto. Met humor en een professionele houding zet jij elke dag je beste beentje voor in je functie. Het is een mooie stap in jouw carrière, Sales Consultant Techniek binnen de arbeidsbemiddeling. Jij krijgt de verantwoordelijkheid om nieuwe klanten te binden en relaties te onderhouden. Met jouw kennis van personeel, arbeidsmarkt en wetgeving heb jij veel invloed op de ontwikkeling van InAxtion in de regio Groningen.

Functiebeschrijving
Heb jij een netwerk in de techniek en krijg jij energie van contact met klanten? Wij zoeken een gedreven Sales Consultant voor de regio Noord-Nederland. 

Gedurende de dag ben jij veelvuldig aan het bellen met klanten en je collega's. Je weet wat er bij jouw klant gaande is en hierdoor maak je de perfecte match. Jouw commerciële taken zijn vacatures binnen te halen, bij de klanten op bezoek gaan en om uiteindelijk onze medewerkers aan een job te helpen. Jij zet vacatures uit en jouw collega's zullen je helpen met de invulling er van. 

Je hebt contact met bedrijven die actief zijn in de Elektrotechniek, Installatietechniek, WTB en de Jachtbouw. Je bezoekt ze en peilt de behoefte. Alleen zo kun jij een goede match realiseren. Je hebt in deze rol grote commerciële verantwoordelijkheid. Dat betekent dat je vrijheid krijgt om resultaten te boeken. 

Concreet ben je met de volgende werkzaamheden bezig:
  • Relaties met bestaande klanten onderhouden.
  • Netwerken en potentiële klanten actief benaderen, lekker ondernemen.
  • Klanten bezoeken en hun vragen inventariseren.
Over ons
InAxtion is een gespecialiseerde werkgever in de techniek. Wij richten ons met veel ambitie op het bemiddelen van technische professionals. Binnen de krappe technische kandidatenmarkt gaan wij onze klanten helpen met het inrichten van de juiste flexibele schil. Wij werken met professionals in loondienst, zij worden bemiddeld op projectbasis met de zekerheid dat onze groep VCU en NEN4400-1 gecertificeerd is. We bouwen aan langdurige relaties die gebaseerd zijn op vertrouwen en respect. Onze klanten ervaren ons dan ook als een betrouwbare partij, die goede vakmensen levert.

Wij vragen
  • Mbo+ denk- en werkniveau
  • Je hebt ervaring in een commerciële rol, bij voorkeur binnen de techniek
  • Je hebt een rijbewijs
  • Je spreekt goed Engels
  • Je kunt prima zelfstandig werken
  • Je bent een zelfstarter
  • Je bent in het bezit van het SEU-diploma of bent bereid dat te halen

Wij bieden
  • Mogelijkheid om je te ontwikkelen
  • Mogelijkheid tot hybride werken
  • Mogelijkheid tot vast dienstverband
  • Marktconform salaris
  • 25 vakantiedagen
  • Leaseauto
  • Leasefiets
  • Smartphone & laptop (maar dat is vanzelfsprekend)
Solliciteren kan via de website  


Erwin Bergacker over InAxtion:
In een vorig blog vertelde onze collega Erwin Bergacker, sinds 1995 Business Unit
Manager E&I binnen InAxtion, over de manier waarop het bedrijf de samenwerking met anderen aanpakt. Veel aandacht voor goede huisvesting van de (veelal) arbeidsmigranten die er werkzaam zijn, technisch onderlegde mensen op kantoor, een continue bereikbaarheid en vaste contracten. Net name dit wordt gewaardeerd door de collega’s zelf, maar ook door de opdrachtgevers die langdurig dezelfde gezichten op het project terugzien.

Eerst zien, dan geloven
In dit blog deelt Erwin opnieuw zijn ervaringen, al is het dit keer vanuit een andere invalshoek. ‘Ik krijg regelmatig te maken met opdrachtgevers die slechte ervaringen met uitzendbureaus hebben. Dat is, in eerste instantie, vaak best lastig, want ik kan wel belóven dat wij het anders doen, dat gelooft men pas als er concreet met InAxtion gewerkt wordt. En dat begrijp ik heel goed. Ik zou precies hetzelfde reageren als ik één of meerdere teleurstellende ervaringen met een uitzendbureau gehad zou hebben. Dan kan de volgende wel gouden bergen beloven, maar dat
deden die anderen ook… Gelukkig zijn er genoeg voorbeelden van een positieve draai op het moment dat er een InAxtion collega bij een project aan de slag gaat.’

Kritisch op wie we aannemen
Waar hem dat dan in zit? Ten eerste zijn we, ondanks de krapte op de arbeidsmarkt, altijd kritisch gebleven op de mensen die we aannemen. En ik kom het tegen hoor: de collega die de ene dag op die functie solliciteert, en als hij vervolgens afgewezen is, een week of wat daarna op een andere functie solliciteert. Alsof hij in een week een carrière switch gemaakt heeft’, lacht Erwin. ‘Verder werken we veel met certificeringen, zodat we onafhankelijk kunnen vaststellen of iemand aan de gevraagde eisen voldoet. Wij investeren in een goede relatie met onze medewerkers. Wij vinden het belangrijk om onze medewerkers goed te kennen. Onze consultants zijn niet alleen intermediairs, maar zien zichtzelf als een soort familie weg van huis.
We helpen de medewerkers met veel zaken om een medewerker te laten integreren
in Nederland en om te wennen aan het werkklimaat.'

Niet alles staat in een cv
'En daarnaast gaat het ook om motivatie. Hoe kijkt  iemand uit zijn ogen? Heeft hij er zin in? Is hij gebrand op het leveren van kwaliteit? Dat zijn zaken die je niet uit een cv haalt, maar wel binnen no time voelt als je iemand voor een fysiek gesprek uitnodigt.
En naast dit soort gesprekken, besteden we relatief veel tijd aan zorg tijdens de plaatsing én aan nazorg. Want pas als iemand geplaatst is begint het echte werk.

Voor ons, voor de opdrachtgever én voor de kandidaat.'
Hier doe ik het voor 'Onlangs nog werd ik gebeld door een opdrachtgever die opgelucht meldde dat hij
zó blij was met ons nieuwe InAxtion-collega, omdat er nu eindelijk écht (kwaliteits)meters gemaakt werden. Kijk, dat zijn de telefoontjes waar ik het voor doe.
Al tientallen jaren lang’, besluit Erwin.




Naar boven

Kenneth Smit - Strategisch Accountmanagement met Impact

Kennethsmit


Als trainer zie ik een groeiende vraag naar strategisch accountmanagementvaardigheden, vooral nadat deelnemers zijn getraind in sales. Hoewel sales en strategisch accountmanagement vaak in dezelfde categorie vallen, zijn er belangrijke verschillen en overeenkomsten tussen beide disciplines.
Sales richt zich meestal op het sluiten van deals en het behalen van korte termijn doelen, terwijl strategisch accountmanagement zich richt op het opbouwen van sterke, langdurige relaties met klanten. Het gaat niet alleen om verkopen, maar om het begrijpen van de behoeften van de klant op een dieper niveau en het leveren van oplossingen die hun lange termijndoelen ondersteunen.

Waar sales zich vaak richt op het binnenhalen van nieuwe klanten, draait strategisch accountmanagement om het behouden en laten groeien van bestaande klanten. Dit vereist een proactieve benadering, waarbij accountmanagers als strategische partners optreden en waarde toevoegen aan elke interactie met de klant.
Een van de belangrijkste overeenkomsten tussen sales en strategisch accountmanagement is echter het belang van communicatie en relaties. Beide disciplines vereisen sterke communicatieve vaardigheden en het vermogen om effectief te luisteren naar de behoeften en uitdagingen van de klant. Het opbouwen van vertrouwen en het tonen van empathie zijn cruciaal in zowel sales als accountmanagement.

Waarom is strategisch accountmanagement zo belangrijk?
Het stelt organisaties in staat om wederzijds profijtelijke lange termijn relaties op te bouwen met hun klanten. Door de focus te verleggen van transacties naar relaties, kunnen bedrijven een stabiele en duurzame klantenbasis opbouwen die de groei en het succes op lange termijn ondersteunt.

Als trainer moedig ik organisaties aan om niet alleen te investeren in salesvaardigheden, maar ook in strategisch accountmanagement. Door accountmanagers te voorzien van de nodige vaardigheden en tools, kunnen ze waardevolle partners worden voor hun klanten en bijdragen aan de lange termijngroei van het bedrijf.

Laten we samenwerken om de transitie te maken van sales naar strategisch accountmanagement en een cultuur van lange termijnrelaties en wederzijds succes te bevorderen. Het is tijd om te investeren in de toekomst van jouw bedrijf of carrière door te ontwikkelen in strategisch accountmanagement. Wat gaat jou dat opleveren?


Naar boven

Boels - 1 Boels met meerdere specialisten

Boels



Boels als hoofdleverancier voor jouw bouwproject.
Met slechts één contactpersoon vanuit Boels hoeft u zich nergens zorgen over te maken, en kunt u met alle vragen en behoeften bij hem terecht. Boels kan de hoofdleverancier van uw bouwpoject zijn! Want, er is 1 Boels met meerdere specialisten. Win-Win!

Onze uitgebreide specialiteiten bieden een breed scala aan benodigde apparatuur en diensten.
We streven naarefficiëntie door transportbewegingen op de bouwplaats te minimaliseren.
Daarom kunt u met Boels als partner rekenen op een gestroomlijnd en succesvol project.

Klik hier voor de bedrijfsfilm.

Dit zijn onze specialiteiten:

   

Klik hier voor meer informatie over Acces Control

Klik hier voor meer informatie over Site Security

Klik hier voor meer informatie over Site Accomodation

Klik hier voor meer informatie over Pumps



Naar boven

Duurzame wereldprimeur voor Wagenborg

Wagenborg

Eerste hybride 60 tons mobiele telescoopkraan ter wereld
Met deze XCA60_EV kan Wagenborg als eerste kraanbedrijf ter wereld haar klanten volledig emissieloos ten dienste zijn. De nieuwe duurzame machine wordt naar verwachting dit voorjaar afgeleverd en deze zomer in bedrijf genomen. 
 
Met deze eerste hybride kraan, waarbij volledig elektrisch kan worden gereden én gehesen, brengt Wagenborg wederom haar duurzaamheidsambities in de praktijk en het past bij haar langetermijnvisie op ondernemen. Ook de markt waarbinnen Wagenborg Nedlift opereert, vraagt steeds meer om duurzame machines.  

Europese standaard
Als gevolg hiervan heeft Wagenborg in 2019 bij diverse leveranciers de wens geuit voor een hybride machine die seriematig geproduceerd wordt, CE gecertificeerd en TCVT gekeurd is. De XCA60_EV van XCMG, met daarin veel Europese componenten, voldoet vooralsnog als enige aan al deze eisen vanuit de West-Europese markt. Daarbij wordt de kraan afgeleverd met een EN13000 en RDW-keuring, kortom: met recht een wereldprimeur. 
 
Kennis en ervaring
Mr. Hu Yuan, salesmanager EU bij XCMG: “We zijn uitermate tevreden over de ontwikkeling van onze XCA60_EV. Om de perfecte machine te bouwen voor de Europese markt, waren wij afhankelijk van de kennis en kunde van de Wagenborg medewerkers. Zonder hen was het bijzonder lastig geweest deze kraan te ontwikkelen.” 
"Wij hopen dan ook dat deze kraan de eerste in een reeks zal zijn."

Trots
De elektrische kraan is als demo kraan vorig jaar uitgebreid getest door Wagenborg. Wagenborg Nedlift directeur Gerard Bastiaansen: “Deze demo kraan haalt het in de verste verte niet bij het definitieve model dat we nu hebben besteld. Onze technische afdeling en machinisten hebben een prominente rol gehad in het ontwerp- en productieproces van de demo kraan naar de definitieve XCA60_EV. Het delen van meer dan 200 verbeterpunten met onze leverancier XCMG en de bijdrage van Aboma hebben geleid tot een machine die ruimschoots aan al onze strenge eisen voldoet.” 
"Ik ben bijzonder trots dat Wagenborg als eerste West-Europese kraanbedrijf deze volledig emissievrije kraan in de zomer kan presenteren!"


Naar boven

Tonerinktshop wil laten profiteren!

Tonerinktshop

Tonerinktshop wil de regio Eemsdelta en de Eemshaven laten profiteren!
Het doel van de komende periode is om de bedrijven in het Eemsdelta gebied, maar uiteraard ook de Eemshaven te laten profiteren van expertise, snelle leveringen en goede prijzen.

B2B Tonerinktshop:
Ons bedrijf is kan uw organisatie laten profiteren van zogenaamde ‘clustering’ van de inkoop:
- Printers en supplies
- Kantoorartikelen
- Tafels / stoelen
- Facilitair

Regionaal actief:
Wij hopen via het lidmaatschap van de Eemshaven.info zichtbaar te worden in de regio.

Lidmaatschap Quantore B.V.:
In samenwerking met HP Nederland is B2B Tonerinktshop lid geworden van de inkoopgroep Quantore B.V. Wij en onze businesspartner zijn van mening dat het een prima streven is om een klant zo goed mogelijk te adviseren met de inkoop van hun behoefte. Mede door dit lidmaatschap kan een bedrijf simpel bij ons inkopen en tevens profiteren van scherpe prijzen die wij aanbieden.

Tonerinktshop 2.0:
Via onze nieuwe online shop https://tonerinktshop.nl kan in principe alles wat u nodig hebt (op rekening) besteld worden.
Onze accountmanager voor de provincie Groningen kan ook langskomen om een advies uit te brengen. Dit doen we voor ZZP, maar ook voor de groot zakelijk.
Kortingen leden Eemshaven.info:
Heeft u interesse samen te werken ? Er zijn er vele mogelijkheden, zoals vaste prijsafspraken.
Leden van dit platform krijgen de maximaal mogelijke privileges die bij een lidmaatschap horen.
Tevens bieden we de mogelijkheid aan bedrijven om gezamenlijk bij ons te inkopen, met als grote voordeel voor de cluster deelnemers, extra acties, kortingen en kostenbesparing.

Verbindende factor en kennis:
Onze medewerkers hebben allen hun eigen kwaliteiten en kennis van de producten die wij aanbieden. Wij vinden het belangrijk om aan elkaar te helpen en op deze manier ontstaat er
een “zakelijke kruisbestuiving”.
Voor meer informatie kunt u ons bereiken op telefoonnummer: 085-8224722 of per e-mail:
Naar boven

Dallinga - Veranderingen belastingregels bestelauto's

Dallinga


Belastingregels voor bestelauto’s: dit gaat er veranderen

Wat verandert er in 2025?
Er is een grote verandering op komst als het gaat om de belastingregels voor bedrijfswagens. De nieuwe plannen hebben invloed op de kosten bij aankoop van een nieuwe bedrijfswagen vanaf 1 januari 2025. Vanaf deze datum moet bij de aanschaf van een bedrijfswagen met verbrandingsmotor BPM betaald worden. Dit heeft direct grote financiële gevolgen voor ondernemers, aangezien de aanschafkosten van nieuwe bedrijfswagen met diesel- of benzinemotor hierdoor zullen stijgen. Het grote voordeel van het grijs kenteken verdwijnt hiermee. Volledig elektrische bedrijfswagens genieten nog wel van de BPM-vrijstelling vanaf 2025.

Wat betekent het einde van de BPM-vrijstelling van bedrijfswagens voor u als ondernemer?
Het afschaffen van de BPM-vrijstelling voor bedrijfswagens betekent dat u als ondernemer vanaf 2025 BPM moet gaan betalen voor een nieuwe bedrijfswagen. Dit kan vooral voor kleine en middelgrote ondernemingen een significante extra kostenpost betekenen. Dit betekent in de praktijk dat bedrijfswagens gemiddeld 10.000 tot 15.000 euro duurder worden. Dit is afhankelijk van de CO2-uitstoot van de brandstofmotor.

Wat betekent dit voor gebruikte bestelauto’s?
De nieuwe bpm-regeling geldt voor alle bestelauto’s met een datum eerste toelating vanaf 1 januari 2025. Daarbij geldt een ruime overgangsregeling. Voor alle bestelauto’s met een datum eerste toelating van uiterlijk 31 december 2024 blijft de ondernemersvrijstelling gelden. Dat betekent in de eerste plaats dat ondernemers die voor hun bestelauto in de jaren tot en met 2024 de ondernemersvrijstelling hebben toegepast, deze bestelauto’s zonder BPM-heffing kunnen blijven rijden zolang zij aan de voorwaarden van deze vrijstelling voldoen.

Wat kunt u nu het beste doen?
  • Analyseer uw huidige wagenpark.
    Naar bovenBeoordeel de huidige staat en levensduur van uw bedrijfswagens. Als een vervanging op korte termijn nodig is, kan het financieel voordeliger zijn om dit voor 2025 te doen.
  • Of kijk naar alternatieve vervoersmiddelen, zoals elektrische voertuigen. Deze kunnen op de lange termijn kostenbesparend zijn, vooral gezien de ontwikkelingen in milieuwetgeving en brandstofkosten.
  • Of overweeg om professioneel advies in te winnen over de beste strategie voor uw wagenpark. Dit kan vrijblijvend bij één van onze verkoop & leaseadviseurs via 0596-615210. Het is belangrijk om goed voorbereid te zijn om de veranderingen die komen gaan. Door tijdig een nieuwe bedrijfswagen te bestellen, kunt u duizenden euro’s aan BPM- belasting besparen. Graag tot ziens bij Dallinga Mobiliteitsbedrijven

Weten wat we nog meer doen? Kijk op onze website.

Hotel Termunterzijl - Paasdagen

Jan Snel - Vestigingsmanager gezocht

JanSnel


Op dit moment zijn wij opzoek naar een enthousiaste vestigingsmanager voor onze locatie in Eemshaven. Jij bent een ervaren en gedreven leider die het leuk vindt om alle verantwoording te dragen voor het succes van onze vestiging. Je geeft graag leiding aan een team en je zorgt ervoor dat onze medewerkers gemotiveerd en enthousiast te werk gaan. Je bent verantwoordelijk voor het aansturen van projecten door heel Nederland en je tilt onze vestiging naar een hoger niveau. Lijkt het jou leuk om bij ons te komen werken?

Solliciteer direct via deze link.
Naar boven

De Drait Yachting - 30% korting met Pasen!



Drait
Met een vaarvakantie met Pasen creëer je prachtige herinneringen. Verstop samen paaseieren aan boord en geniet van een heerlijk Paasontbijt op het water, hoe leuk is dat!

Je geniet extra met 30% korting op een boeking in maart en april.

Klik hier voor meer informatie.
Naar boven

Het Groninger Groeifonds helpt groeien

Groeifonds


Starten, groeien, innoveren of uitbreiden met je bedrijf?

Het Groninger Groeifonds verstrekt achtergestelde leningen aan of neemt een aandeel in bedrijven die in Eemsdelta, Midden-Groningen, Oldambt, Het Hogeland of Ten Boer gevestigd zijn, zich daar willen vestigen of plannen met een aantoonbare economische impact in deze regio hebben. Wij financieren of participeren tot een bedrag van €1 miljoen.

We financieren nooit alleen, er is altijd sprake van cofinanciering. Waar anderen risico’s zien, zien wij kansen. Heb je een goed businessplan en durven andere financiers geen of niet genoeg geld te lenen? Wij gaan verder waar anderen stoppen! Omdat ons fonds het grootste risico neemt en daarmee vertrouwen geeft, durven andere geldschieters ook in te stappen.

Zo helpen we je plannen waar te maken.
Naar boven

Scheepswerf Delfzijl - Drukte op onze werf: een inkijkje

Scheepswerfdelfzijl

Op dit moment is er aan de kades bij de werf en op de helling een verscheidenheid aan schepen, die voortdurend in een wisselende samenstelling worden drooggezet.

Na hellingen van de crewtenders “Njord Lapwing” en “Njord Petrel” begin dit jaar voor Njord Offshore uit Engeland, liggen deze schepen nu weer aan de kade voor vervolg onderhoud. De planning is dat deze schepen half februari weer naar zee gaan om voor dit nieuwe seizoen aan hun chartercontracten te gaan beginnen vanuit havens in Denemarken en Duitsland. Aan de kraankade ligt op dit moment de sleepboot Waterpoort van rederij Wagenborg voor versneld onderhoud aan de drinkwatertank.

Van Waterpeil naar servicebeurt
Ook voor de rederij Wagenborg staat het werk-en peilschip “Waterpeil” voor haar 6-jaarlijkse survey op de helling. Ondertussen heeft dit schip afgelopen week plaats gemaakt voor MTS “Hydrovac 10” van Nature Group BV uit Rotterdam, voor een periodieke servicebeurt.

Ook op de helling voor hermotorisering staat duwboot “Timmy” van Weg- en Waterbouwbedrijf Gebr. v/d Lee. De 2 oude Caterpillars motorinstallaties worden vervangen door Daf MX13 Euro VI motoren met 390 KW, aangepast aan de huidige eisen om toekomstbestendig te zijn met o.a. een Adblue installatie en een nabehandelings-unit.

Constant in beweging
Aan de kade voor de werf ligt de Engelse 22 meter lange krabbenkotter “Amadeus, TH 7”, met als thuishaven Teignmouth, voor reparatie aan de voortstuwingsinstallatie. Reparatie is aan de kade uit te voeren want met een diepgang van bijna 4.00 mtr kunnen we dit schip ook niet hellingen. Hiervoor worden de reparatiewerkzaamheden uitgevoerd in samenwerking met Pomp Service Noord uit Winschoten.



Iets verderop aan de kade in het Eemskanaal ligt (i.v.m. werkzaamheden aan de vernieuwde damwand) afgemeerd het hotelschip “Anna Antal” van Cycle-Tours BV uit Amsterdam. Dit schip is ingericht voor fietsvakanties en ligt klaar voor een hellingbeurt direct zodra de Hydrovac 10 weer te water is.
U ziet het, onze werf is constant in beweging. Volg ons en blijf op de hoogte via de socials en onze website.

Bekijk onze dronefilm die van de scheepswerf is gemaakt.
Naar boven

Necron - Oplevering Dedicated Warehouses

Necron


Voor Q3 dit jaar staat de oplevering gepland van Necron’s Dedicated Warehouses.

Voor het pand van 68.000 m2 is inmiddels maar liefst 5.500 m3 aan waterbuffering in de grond aangebracht, zijn 517 gewone en 9.400 High Speed heipalen geplaatst en is 4.200 kuub aan beton gestort om de gehele constructie te ondersteunen.

Daarnaast is er 1.350 ton aan staal en meer dan 8.200 m² aan wandpanelen gemonteerd en is er niet minder dan 36.000 m² aan dakbeplating geplaatst.
Dit alles voor de realisatie van 6 flexibele units variërend tussen de ca. 5.800m2 en ca. 20.000m2.

Wil je zien wat we realiseren of heb je interesse in een van de laatste units? Kijk op dan op deze site.


Naar boven

DSNRG - Advies- en projectbureau in duurzame energieoplossingen

DSNRG


DSNRG is het advies- en projectbureau in duurzame energieoplossingen, ook voor uw bedrijf!

Zonnestroominstallaties



Reststoffenverbranding
Daniels Smart Energy BV heeft met ingang van november 2023 een nieuw naam DSNRG.
Tevens zijn de activiteiten van Combest VOF geintegreerd in DSNRG.
Alle kennis onder een dak!
DSNRG helpt al 14 jaar bedrijven bij investeringen in en realisatie van duurzame energieinstallaties.
De kosten voor energie en energiebelasting reizen de pan uit!

Nederland kampt met netcongestie, daarom worden naast zonnepanelen ook warmtepompen, windenergie, energieopslag en datamanagementsystemen in meerdere combinaties toegepast. We passen ook verbrandingstechnologie toe die restststoffen zoals pluimveemest, digistaat en groenteafval binnen de emissie-eisen corrosievrij kan omzetten in heet water. Een uitkomst voor de glastuinbouw!
DSNRG zorgt voor de optimale configuratie en maximale technische prestaties van de installatie(s).
We hebben ca. 300 projecten afgerond in de agrarische sector, bij loonbedrijven, maar ook het MKB w.o. hotels, bedrijfsverzamelgebouwen en productiefaciliteiten en we hebben in toename belangstelling uit de glastuinbouw.
Weten wat we voor u kunnen betekenen? Zie dsnrg.nl.

Meer weten?
Neem vrijblijvend contact op met: Rudy Daniëls +31 (0)6 12 30 26 08 of via mail

Naar boven

SanTiKi Coaching - Communicatiestijlen

SanTiKi


Zoute haring
Onverwacht over de markt rond lunchtijd. Lopend langs de kramen is opeens de zin in een visje. Hoewel er iets anders op het menu staat voor 12-uur. Heel even komen er allerlei gedachten, wel of niet doen, haring is gezond, u kent het wel.
Dus op weg naar de viskraam, ik heb er zin in.

Praten met of over elkaar???
Druk pratend met elkaar staan ze te werken in de kraam. De man kijkt en de bestelling wordt gedaan. Ondertussen blijven ze met elkaar in gesprek. Al snel is duidelijk dat het over een andere collega gaat.

Aandacht
Niet willen luisteren en toch de woorden horen. Aandacht hebben ze voor elkaars verhaal. Aandacht bij het werken met het product wat verkocht wordt in de kraam. Ongemakkelijk is het, zo wachtend op de bestelling. Was het anders gegaan, als er meer klanten stonden te wachten?

Samenwerken
Goed communiceren zorgt voor prettig samenwerken. Waarom gaat het dan toch vaak mis? Omdat we geneigd zijn te denken dat de ander net zo denkt als jezelf. Helaas, dat is vaak niet zo!
Het is belangrijk om met aandacht, met elkaar in gesprek te gaan i.p.v. om over de ander te praten. Wees nieuwsgierig en ontdek wat de ander nu werkelijk bedoeld of wat de reden is van een werkwijze die anders is dan jij het doet. Dit vergroot het werkplezier.

Rolmodel
Op welke wijze wordt er in uw organisatie gecommuniceerd? Merkt u op dat enige kennis van een communicatiestijlen-model ondersteunend voor een medewerker zal zijn? We hebben verschillende rolmodellen in onze eigen ontwikkeling gehad. En wat is voor nu passend voor de persoon en binnen de organisatie.

Coaching
Wilt u meer weten, over het onderwerp communicatie als onderdeel van een coaching traject, neem dan contact op met Sandra Tinge 0612593159 | www.santikicoaching.nl

SanTiKi Coaching wordt door opdrachtgevers ingezet voor een diversiteit aan onderwerpen. Een ding komt overeen, het gaat om het werk (en prive)-geluk van de betrokken medewerker.
Branches opdrachtgevers; Chemische Industrie, Gemeentelijke Overheid, Technische Groothandel, UMC en meer.
Naar boven

Collé Rental & Sales: Duurzaamheid

Colle


Duurzaamheid is een vast onderdeel van het beleid binnen Collé, naast veiligheid en milieu. ‘Groene’ gebouwen, ‘groen’ transporteren en ‘groen’ werken wordt een randvoorwaarde om zaken te doen. Minder CO2 uitstoot, minder geluidsoverlast, minder fossiele brandstoffen, maar wel dezelfde prestaties als dieselmotoren.

De elektromachines zijn, vanwege de geluidsreductie, ideaal voor werkzaamheden in de buurt van o.a. scholen,
ziekenhuizen, kantoren en woonwijken.
Bij Collé Rental & Sales zijn we ervan overtuigd om tijdens deze uitdagende tijden innovaties te blijven leveren die de productprestaties verbeteren en samen met de klanten over te stappen op duurzamere oplossingen.

Collé Rental & Sales is dé partner voor duurzame oplossingen en ‘groen’ advies voor machines en materieel.
Sinds 2013 is onze boodschap: Blauw, het nieuwe groen!

Klik op deze link om naar onze website te gaan en daar alles te lezen over 'Blauw, het nieuwe groen'

Contact
Vraag vandaag nog uw offerte aan. Liever persoonlijk contact? Wij staan u graag te woord. Bel: 0800 – 3625 3625 of mail naar sales@colle.eu.

Website


 
Naar boven

MotracLinde - Ecovadis Platinum Medaille toegekend aan Linde MH

motraclinde


Intralogistieke specialist Linde Material Handling (MH) heeft aanzienlijke vooruitgang geboekt bij het behalen van haar duurzaamheidsdoelstellingen en is bekroond met een platina medaille door het ratingbureau Ecovadis, een organisatie gespecialiseerd in duurzaamheidsbeoordelingen. In het certificeringsproces, dat eind 2023 plaatsvond, behaalde Linde MH aanzienlijk bovengemiddelde scores in alle vier de beoordelingscategorieën, waardoor het bedrijf in de top één procent van alle bedrijven in de ranglijst terechtkwam. Vergeleken met de vorige screening verbeterde Linde MH haar Scorecard in de categorieën Ethiek en Duurzame inkoop.

"Bij Linde Material Handling is duurzaamheid een strategisch thema dat we de afgelopen jaren systematisch hebben nagestreefd en voortdurend hebben verbeterd", zegt Ulrike Just, Executive Vice President Sales & Service Linde MH EMEA. De voortdurende inzet van het bedrijf is nu beloond en erkend met de Platinum rating: Linde MH behoort daarmee tot de kleine kring van bedrijven die de internationale topgroep vormen.



"We zijn erg blij met deze prestigieuze prijs en zien het als een stimulans om het volgend jaar nog beter te doen," zegt de MH-manager van Linde. De Ecovadis-ranking heeft een uniforme internationale standaard voor duurzaamheid vastgesteld, die houvast biedt in het bedrijfsleven en veel rapportagelijnen overbodig maakt. "Met de Platinum Award laten we onze klanten zien dat ze met Linde MH een leverancier en zakenpartner kiezen die het thema duurzaamheid serieus neemt en een allesomvattende aanpak heeft." Hetzelfde geldt voor de producten en oplossingen die het bedrijf biedt. "De Linde merkportfolio staat voor efficiënt gebruik van energie, lage emissies en uitgebreide gezondheid en veiligheid op het werk, gecombineerd met maximale prestaties," stelt Ulrike Just. Om de milieueffecten van vorkheftrucks en magazijntrucks tijdens hun hele levensduur te bepalen, werden levenscyclusanalyses uitgevoerd voor de belangrijkste productgroepen met behulp van een wetenschappelijke methode, die is gecertificeerd door de technische keuringsinstantie TÜV. De activiteiten van het bedrijf op het gebied van approved used
trucks leveren een positieve bijdrage aan het terugdringen van het verbruik van hulpbronnen. Retouren uit de lease- en verhuursector worden gereviseerd volgens uniforme normen en krijgen dan een tweede leven als heftruck. Vorig jaar is Linde MH een strategische zakelijke samenwerking aangegaan om te zorgen voor een milieuvriendelijke recycling van lithium-ionbatterijen.

Het wereldwijde beoordelingsbureau Ecovadis werd in 2007 in Parijs opgericht en meet de duurzaamheidsinspanningen van bedrijven in vier categorieën: Milieu, Arbeid & Mensenrechten, Ethiek en Duurzame inkoop. De beoordeling is gebaseerd op gedefinieerde indicatoren, waaronder ingevoerd beleid, genomen maatregelen en documentatie van de resultaten. In de Carbon Scorecard, die wordt gebruikt om het koolstofbeheersysteem van een bedrijf te beoordelen, kende Ecovadis Linde MH een "Advanced" prestatieniveau toe en daarmee de op één na hoogste beoordeling.

"Bij Linde MH zijn de gegevens die worden verzameld in het kader van de Ecovadis-audit afkomstig van alle relevante afdelingen, zoals Arbeidsveiligheid, Milieubeheer, Inkoop, Human Resources en Productie," legt Linde Brand Manager Ulrike Just uit. Een belangrijke basis voor de Ecovadis-certificering is het duurzaamheidsrapport van Linde MH dat in 2015 voor het eerst werd gepubliceerd en in de nieuwste editie voor 2022 als online rapport beschikbaar is op de bedrijfswebsite. Het gedeelte Feiten & Cijfers documenteert de status quo die is bereikt op kerngebieden zoals Duurzaamheidsstrategie en -beheer, Corporate Governance, Milieu, Producten en Oplossingen, Goed Werkgeverschap en Sociale Betrokkenheid, en actualiseert de respectieve doelstellingen voor de toekomst. "Systematisch doorlichten en de betrokkenheid van veel mensen uit de organisatie zijn de belangrijkste componenten voor verdere verbeteringen," zegt manager Ulrike Just.

Het Ecovadis-netwerk omvat nu meer dan 125.000 beoordeelde bedrijven. Het doel van de certificering is om innovatie te bevorderen en duurzaamheid te stimuleren. De inhoud van de beoordelingen is gebaseerd op de ISO 26000 richtlijnen en verschillende wereldwijde rapportagenormen.

  Naar boven

Arriva Touring - Vervoer tijdens Delfsail

Arriva

Zoals allicht bekend verzorgt Arriva Touring voor allerlei groepen busvervoer. Dit in zowel binnen- als buitenland en naar iedere denkbare bestemming. Van schoolreisje, meerdaagse reis tot klein- en grootschalige evenementen. Met en zonder arrangementen, alles is mogelijk! Ook voor Delfsail 2024 zijn we al enige tijd druk doende.
Mochten jullie nu ook nog vervoer nodig hebben tijdens deze dagen (13 t/m 16 juni), laat het ons weten. Dit kan via Nicole van der Zwet, T.: 06-54747276.

Meer over ons weten kijk gerust op de website

Graag tot Delfsail


Naar boven

Long stay kamers nodig? Kom bij The Social Hub Groningen

SocialHub

The Social Hub Groningen is een hotel en restaurant dat is gelegen op 25 minuten rijden vanaf de Eemshaven.

Naast hotelkamers bieden wij ook long stay kamers aan. Deze kamers zijn speciaal voor gasten die op zoek zijn naar een verblijf van minimaal twee weken tot maximaal een jaar.
Onze longs stay kamers zijn volledig gemeubileerd en inclusief een keuken.

De volgende faciliteiten zijn ingeregen bij de long stay kamers:
  • Gebruik van de was ruimte (wasmachines, drogers en strijkmogelijkheden)
  • Volledig ingerichte keuken inclusief apparatuur
  • Gym die 24/7 geopend is
  • TSH fiets
  • Postbus
Meer informatie vind u op deze website. Voor vragen kunt u terecht bij Daniëlle Noordhoek T.: +316 48550567.

 
Naar boven

De Molenberg - Filmaanbod

Molenberg


Dinsdag 19 maart
All of Us Strangers
Drama
Duur: 105 minuten
Entree vanaf €7,50
Aanvang: 20.00 uur

Dinsdag 26 maart
The Promised Land
Drama
Duur: 127 minuten
Entree vanaf €7,50
Aanvang: 20.00 uur

Vrijdag 29 maart:
Ferrari
Biografisch drama
Duur: 131 minuten
Entree vanaf €7,50
Aanvang: 20.00 uur

Kaarten kunnen online, aan de kassa of telefonisch (0596-614000) tijdens kantooruren gereserveerd worden.

   

  Naar boven

f.a.x. Translations - Vertalingen voor Wunderline project

faxTranslations

Wij als f.a.x. Translations b.v. mogen ook het komende jaar de vertalingen weer verzorgen inzake het Wunderline project van de provincie Groningen.
 
Bij ons kun je terecht voor al je (beëdigd) vertaalwerk in vrijwel alle talen en vakgebieden. Wij beschikken over de ervaring en kennis om de juiste tools en mensen voor je vertaalklus in te zetten.  Neem gerust contact op voor meer informatie.
 
 
f.a.x. Translations biedt jou snelle, accurate en doeltreffende hulp bij (beëdigde) vertalingen en internationale communicatie. Tevens SEO en copywriting.

 
www.fax-translations.com | all@fax-translations.com | 050-3039730 | ISO 17100 gecertificeerd | Contactpersonen: Evelyn Ratajczak - Hans Oorebeek

  Naar boven

Peutz - Nieuws

Peutz


Nieuw ‘Quality Label’-keurmerk voor Infraroodpanelen

De European Infrared Heating Alliance (EIHA) en Stichting Binnenklimaattechniek hebben in samenwerking met ingenieursbureau Peutz het Quality Label Infrared ontwikkeld. Dit keurmerk is een significante vooruitgang in de standaardisatie van elektrische infrarood verwarming, gericht op het waarborgen van kwaliteit en betrouwbaarheid. 

Energetisch prestatie stralingspanelen conform IEC 60675-3
Infrarood verwarming wordt in toenemende mate toegepast in de verduurzaming van de gebouwde omgeving. Via diverse kanalen is er een grote diversiteit aan infraroodpanelen beschikbaar voor de consument en professional. Het komt vaak voor dat de certificeringen van verschillende producten onduidelijk zijn. Bovendien is het niet altijd duidelijk of deze producten daadwerkelijk functioneren als infraroodverwarming. Infraroodpanelen moeten in staat zijn met stralingswarmte bij te dragen aan een comfortabel binnenklimaat. Dit kan alleen wanneer een minimaal aandeel van de energie die het paneel ingaat omgezet wordt in stralingswarmte. De testmethode hiervoor is omschreven in de norm IEC 60675-3:2020. Deze cruciale norm geeft ook een belangrijke ondergrens voor de stralingsefficiëntie, wat één van de criteria is van het ‘Quality Label’. Panelen die beschikken over het Quality Label zijn volgens deze norm getest, voldoen aan deze ondergrens en mogen daarom officieel infrarood stralingspanelen genoemd worden.

De eisen van het Quality Label zijn:
  • Getest volgens IEC60675-3 en voldoet aan minimaal stralingsaandeel om als infrarood gedefinieerd te worden 
  • Beschikt over CE-Certificering 
  • Productieproces wordt ge-audit door geaccrediteerd instituut 
  • EcoDesign Efficiency Factor >38% 

Foto: V.l.n.r.: Casper Esmeijer (Directie Peutz), Remi Hompe (Voorzitter Stichting Binnenklimaattechniek) en Bas Spekreijse (Voorzitter EIHA, Voorzitter IG Infrarood Benelux), tijdens de aankondiging van het Quality Label Infrared op installatievakbeurs VSK, Utrecht.

Europees Keurmerk, Internationale samenwerking
Het Quality Label is een initiatief van de European Infrared Heating Alliance (EIHA) en is toegankelijk voor haar leden. Dit is de Europese koepel van brancheverenigingen IG Infrarood Benelux, IG Infrarood Duitsland, IG Infrarood Oostenrijk en bedrijven verdeeld over Europa. Voor beheer en onderhoud van het keurmerk heeft EIHA een samenwerking met de Stichting Binnenklimaattechniek. Deze stichting beheert diverse keurmerken voor de gebouw technologische sector, zoals het Binnenklimaat Label en Ventilatiekeur. De aanvragen voor het keurmerk zullen inhoudelijk getoetst worden door ingenieursbureau Peutz, die ook de beoordelingscriteria ontwikkeld heeft. Peutz is een van de eerste Europese instituten waar infrarood panelen volgens de IEC 60675-3 getest kunnen worden.

Lancering
Het keurmerk wordt officieel in April 2024 gelanceerd, tijdens een sectorale conferentie in Würzburg, Duitsland. Meer weten? Neem contact op met onze adviseurs..

Vragen?
Heeft u naar aanleiding van dit bericht vragen, neem dan gerust contact op met uw adviseur of bel of mail naar Piet Schokkenbroek, 085- 8228 626 of p.schokkenbroek@peutz.nl

 Naar boven

Volgende nieuwsbrief
Eemshaven.info biedt de leden de mogelijkheid nieuws en wetenswaardigheden over hun onderneming te publiceren in onze maandelijks verschijnende nieuwsbrief.
 
Zijn er nieuwe ontwikkelingen of activiteiten binnen uw onderneming, nieuwe producten of diensten ontwikkeld of is er een andere reden uw bedrijf even in de schijnwerpers te plaatsen? Meldt het ons. De volgende nieuwsbrief verschijnt in mei 2024.
 
Eemshaven.info BV staat altijd open voor vragen, suggestie en opmerkingen. Schroomt u vooral niet contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Janny Klei
Eemshaven.info
Wilt u geen nieuwsbrieven meer van ons ontvangen? Klik dan hier om u af te melden.